Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na P MS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowe rze moĹźna wybronić się z stricte karnej odpo wiedzialności.

[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na P MS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowe rze można wybronić się z stricte karnej odpo wiedzialności.

Data: 2011-05-27 15:19:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na P MS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowe rze można wybronić się z stricte karnej odpo wiedzialności.

To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla
osoby, która strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i
wysokość grzywny - stawiam butelczynę Finlandii ;)

'Tom N' popsuł mi całą zabawę, no ale flaszkę zgarnia :) Mogłeś zgłosić się po nią na priv ;)

http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

Oskarżonego o posiadanie 0,54 uznano winnym posiadania 0,5, przez co zmieniła się waga ciężka na wagę kogucią czy jakoś tak.

Najmniej zadowoleni byli policjanci, których wszystkich jak jeden mąż targałem regularnie na rozprawy jako świadków. Mam wrażenie, że *ci* policjanci więcej do rowerzysty się nie przyp*

BTW Tom N - kaj ty mieszkasz pi razy drzwi, bo nie kojarzę ...
--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-27 16:28:48
Autor: DoQ
[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

ATSD dalej k.. nie jestem w stanie pojąć, jakim cudem można "zawiesić" PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie dotkliwsza niż dla menela bez prawka.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-05-27 17:08:31
Autor: MadMan
Dnia Fri, 27 May 2011 16:28:48 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

A na rower wsiadać mu nie zakazali. To dopiero jest ciekawe :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-05-27 18:57:33
Autor: venioo
W dniu 2011-05-27 17:08, MadMan pisze:
[...]

No co - wsiąść se mógł, tylko nogą się podpierać i nie jechać, a już tym bardziej PROWADZIĆ ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-27 19:07:28
Autor: MadMan
Dnia Fri, 27 May 2011 18:57:33 +0200, venioo napisał(a):

[...]

To był jakiś drugi wyrok oprócz tego podanego? --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-05-27 17:15:24
Autor: Shrek
W dniu 2011-05-27 16:28, DoQ pisze:

[...]

NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

Shrek.

Data: 2011-05-27 18:56:49
Autor: venioo
W dniu 2011-05-27 17:15, Shrek pisze:
[...]

I rybakiem dalekomorski, paralotniarzem, itd. ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-27 18:57:17
Autor: Michał Gut
[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

a to lejce na latawce tez mozna stracic jak sie latalo po pijaku na rowerze?

Data: 2011-05-27 20:10:51
Autor: venioo
W dniu 2011-05-27 18:57, Michał Gut pisze:
NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

a to lejce na latawce tez mozna stracic jak sie latalo po pijaku na
rowerze?

Kiedyś tak było, nie wiem jak teraz - (pewnie w zależności od kalibru przewinienia i orzecznictwa sądu) traci sie uprawnienia na prowadzenie czegokolwiek na lądzie, wodzie i powietrzu.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-28 10:12:31
Autor: Shrek
[...]

Można. Na wahadłowce nie można, bo ich polskie prawo nie przewiduje:)

Shrek.

Data: 2011-05-28 00:10:15
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Oj, witaj w Bolandii... Jak można skazać kogoś za to, że sie nie zatrzymał policjantom, kiedy
policjanci jechali ZA nim nieoznakowanym samochodem uprzywilejowanym?

Mnie nie pytaj. Pytaj sąd w Łomży.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-05-28 08:56:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
Hello DoQ,

Friday, May 27, 2011, 4:28:48 PM, you wrote:

[...]

Można nie tylko zabrać prawo jazdy ale również licencję pilota, gdyby
sąd sie dowiedział, że oskarżony taką ma i chciał mu dopiec.

Tu nie chodzi o to, czym kierował. Chodzi o kierowanie po alkoholu. O
sam fakt zdolności do takiego czynu.

--
Best regards,

Data: 2011-05-28 09:11:48
Autor: J.F.
[DŁUGIE] Rozwišzanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy majšc 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialnoœci.
On Sat, 28 May 2011 08:56:34 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello DoQ,
[...]

Oskarzony mial do dyspozycji samochod, samolot, moze jeszcze statek.
To skrajna nieodpowiedzialnosc ze pojechal rowerem, zabrac mu to trzy
S.

J.

Data: 2011-05-28 10:50:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
[DŁUGIE] Rozwišzanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy majšc 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialnoœci.
Hello J.F.,

Saturday, May 28, 2011, 9:11:48 AM, you wrote:

[...]

Się nabijaj ale sąd ma do tego prawo.

--
Best regards,

Data: 2011-05-27 19:49:36
Autor: 'Tom N'
"Rafał \"SP\" Gil" w <news:iro8cv$1s5$1node2.news.atman.pl>:

[...]

[...]
BTW Tom N - kaj ty mieszkasz pi razy drzwi, bo nie kojarzę ...

A kojarzysz niejakiego Stasia Podróżnika? ;-)

Raz mieszkam tu, raz tam, czasem z mieszkania wychodzę na pole, a czasem na
dwór :D

Ostatnio Polska B, czyli od Wrocławia jednak kawałek -- najprędzej mnie
złapiesz w Azji, czyli z Przemyśla bez przekraczania Wisły, w weekend we wsi
z rondem bez znaków A-7 przy C-12 ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-05-28 14:25:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 19:49, 'Tom N' pisze:

Ostatnio Polska B, czyli od Wrocławia jednak kawałek -- najprędzej mnie
złapiesz w Azji, czyli z Przemyśla bez przekraczania Wisły, w weekend we wsi
z rondem bez znakĂłw A-7 przy C-12 ;-)

W mordę. A  jaka jest nagroda za odgadnięcie tej zagadki ? Bo dalej nie wiem jak nagrodę dostarczyć ;)

BTW, dziś jestem w wawie ... do jutra do 16. Bo o 17 teściowa przyjeżdża więc się zmywam ...

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY
ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN

Data: 2011-05-28 16:36:40
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

"Jest przeciek z pewnego źródła", że teściowa będzie o 15-tej. Razem z teściem. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-27 20:16:30
Autor: venioo
[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

60pln koszty sądowe? za 10 rozpraw??? powaznie tyle, czy tylko za jedną końcową rozprawe sądową tyle wyszło? bo OIDP jakoś w 2006 stawka wynosila ok. 130 od ROZPRAWY, więc nie warto bylo sie dlugo spierać ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-29 13:09:18
Autor: Seba
Dnia Fri, 27 May 2011 15:19:15 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

Abstrahując od wyroku - jak pomyślę, ile cała ta procedura trwała (czyt.
kosztowała) to ię nóż w kieszeni otwiera.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-29 13:46:47
Autor: J.F.
On Sun, 29 May 2011 13:09:18 +0200,  Seba wrote:
[...]

Obywatele byli widac podobnego zdania, za Ziobry bylby osądzony w 15
minut - i w 24h  :-)

J.

Data: 2011-05-31 08:17:58
Autor: Andrzej Ława
W dniu 27.05.2011 15:19, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

Najmniej zadowoleni byli policjanci, których wszystkich jak jeden mąż
targałem regularnie na rozprawy jako świadków. Mam wrażenie, że *ci*
policjanci więcej do rowerzysty się nie przyp*

Albo znajdą przy nim narkotyki ;)