Rozwiazalem umowe z CP

Data: 2009-07-02 07:55:34
Autor: Ziomall
Rozwiazalem umowe z CP
po 2 latach wspolpracy zegnam sie z CP.  Mam od nich dekoder, ktory kupiem na wlasnosc. Mozna jakos go wykorzystac czy tylko do smieci? Nie interesuje mnie odbior FTA. Mozna np zrobic cos zeby zasadzic do niego jakas inna karte np z C+? Dekoder to Samsung. BTW chcialbym kupic TV na karte dla dziecka bo jest tam Disney channel. Jak to w ogole sie sprawuje? Wiem, ze musze nabyc osobny dekoder zeby kozystac z TV na karte. Mozecie polecic cos niedrogiego i dobrego jednoczesnie?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-07-02 08:29:02
Autor: Jingiel
Rozwiazalem umowe z CP
Wiem, ze musze nabyc
osobny dekoder zeby kozystac z TV na karte. Mozecie polecic cos niedrogiego i dobrego jednoczesnie?

Zadnej innej karty ni wlozysz. Tylko FTA

Jingiel

Data: 2009-07-02 09:10:32
Autor: Ziomall
Rozwiazalem umowe z CP
Zadnej innej karty ni wlozysz. Tylko FTA

Czyli kibel, dzieki.

Data: 2009-07-02 19:16:27
Autor: crazy
Rozwiazalem umowe z CP
Ziomall pisze:

[...]

1. Bigsat BS-s77 - jakieś 120 zł, jakość średnia
2. Opticum x10, 4050cx, 4060cx - około 150 zł, nie wiem jak się sprawują ale raczej lepiej od poprzednika.
3. Standardowy Technisat od TNK - 200 zł (już z kartą).

Data: 2009-07-02 19:18:21
Autor: crazy
Rozwiazalem umowe z CP
crazy pisze:
Ziomall pisze:

[...]

Się uzupełnię ;)
Dwa pierwsze punkty - tych tunerów można użyć także do innych płatnych telewizji, pakietów, np. Cyfra+

Data: 2009-07-10 13:17:32
Autor: Ziomall
Rozwiazalem umowe z CP
[...]

Dzieki poczytam troche o tych sprzetach jeszcze. Rozumiem, ze piszac "jakosc srednia" masz na mysli jakosc wykonania sprzetu a nie odbioru/przekazu na tv sygnalu?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-07-10 16:49:49
Autor: crazy
Rozwiazalem umowe z CP
Ziomall pisze:
[...]

Tak, wykonania, bo obraz to wszedzie taki sam.
Oczywiście znajdą się tacy co to widzą różnicę...

BigSat (inaczej Golden Interstar) to chińszczyzna, a w Globo moga być kwiatki w oprogramowaniu ale z czasem je poprawiają.

Do listy można by jeszcze dopisac tunery Ferguson, ceny tych najtańszych z czytnikiem (uniwersalnym) są poniżej 200 zł. W podobnej cenie są również tunery Linbox.

Data: 2009-07-13 10:27:54
Autor: Ziomall
Rozwiazalem umowe z CP
Do listy można by jeszcze dopisac tunery Ferguson, ceny tych najtańszych z czytnikiem (uniwersalnym) są poniżej 200 zł. W podobnej cenie są również tunery Linbox.

No wlasnie tak mysle, ze chyba ferdek FK 6900 bedzie ok. Dzieki raz jeszcze za wyjasnienie.

Pozdr.
Ziomall

Rozwiazalem umowe z CP