Data: 2010-04-04 20:09:45 | |
Autor: CRAY | |
Rozwiazanie umowy - ERA | |
Witam,
Trzy tygodnie temu w siedzibie firmy/domu zjawil sie przedstawiciel Ery z oferta na blueconnect, po przedstawieniu oferty zdecydowalismy sie na zakup poniewaz odpowiadaly nam warunki. W piatek przyszla pierwsza faktura z ktorej wynika ze oprocz abonamentu za internet musimy placic rowniez abonament za zwykly nr/karte sim, przedstawiciel ani razu nie wspomnial o dodatkowych kosztach itp, w umowie rowniez nie ma wzmianki o dodatkowym numerze. Czy mozna zrezygnowac/rozwiazac taka umowe ? Czy jest jakis termin np 30 dni po podpisaniu na rezygnacje uwzgledniajac ze umowa zostala podpisana pomiedzy operatorem i spolka cywilna oraz ze zostala podpisana poza punktem sprzedazy ? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-04 21:42:37 | |
Autor: Liwiusz | |
Rozwiazanie umowy - ERA | |
CRAY pisze:
Witam, Zrezygnować, to nie, ale skoro naliczona jest opłata nie występująca w cenniku, to warto reklamować. -- Liwiusz |
|