Data: 2014-12-03 06:04:29 | |
Autor: sandarlike | |
Rozwi±zanie umowy na internet. | |
Witam !
Proszê o informacje czy mogê rozwi±zaæ umowê na ¶wiadczenie dostêpu do internetu bez ponoszenia kosztów w przypadku je¶li operator (Netia Dropss) nie rozpocz±³ jeszcze ¶wiadczenia us³ugi a powinien 28 listopada. Dzi¶ dodatkowo konsultanci poinformowali mnie, i¿ muszê jeszcze czekaæ oko³o 21 dni na aktywacjê linii. Umowa by³a podpisywana w po³owie listopada. Poprzedni operator (Orange) mia³ ¶wiadczyæ us³ugê do 27 listopada natomiast Netia Dropss mia³ byæ dostêpny od 28. Dziêkujê za informacje. Darek. |
|
Data: 2014-12-03 16:48:46 | |
Autor: Tomasz Wójtowicz | |
Rozwi±zanie umowy na internet. | |
W dniu 2014-12-03 15:04, sandarlike@gmail.com pisze:
Witam ! Czyli Netiowa klasyka. Operator A ma wy³±czyæ neta w dniu, w którym Netia ma w³±czyæ. Nadchodzi dzieñ, A wy³±cza neta, Netia nie w³±cza i t³umaczy siê, ¿e nie zrobi tego przez x dni. Skoro obiecali, a nie w³±czyli, to wg mnie mo¿esz rozwi±zaæ umowê ze skutkiem natychmiastowym, albo poczekaæ 14 dni od obiecanej daty i zg³osiæ do UKE, ¿eby dowalili im karê. Mo¿esz te¿ wys³aæ list do Orange, w którym cofasz pe³nomocnictwo dane Netii i wtedy umowa mo¿e sobie byæ, ale bêdzie bezskuteczna, bo bez pe³nomocnictwa nie bêd± mogli ¶wiadczyæ us³ugi. |
|