Rozwiazanie umowy ramowej w Aliorze

Data: 2011-05-22 23:18:25
Autor: BK
Rozwiazanie umowy ramowej w Aliorze
zakladam, ze sa dostepne dla klienta

inna sprawa, jak pisalem wyzej, ustawa mowi o informacjach zwiazanych z umowa/zobowiazaniem - nikt jednak nie zadal sobie trudu stworzenia katalogu tych informacji... rozumiem, ze ktos moze miec poglad, ze historia rachunku nie jest taka informacja, ktora trzeba zachowac - ale dla mnie logicznym jest, ze powinno sie ja trzymac bo historia rachunku klieta to rownierz historia rozliczen miedzy kontrahentami

Rozwiazanie umowy ramowej w Aliorze