Rozwiazanie umowy w Play po terminie

Data: 2011-10-15 00:28:38
Autor: Q
Rozwiazanie umowy w Play po terminie
Zapomnialem o nieprzedluzeniu umowy o Play Online 5GB.
Aukrat dzisiaj wypadl "30 dzien" przed zakonczeniem umowy:

Data podpisania umowy: 14.05.2010
Data zakończenia umowy: 14.11.2011
Twój okres rozliczeniowy zaczyna się: 20 dnia każdego miesiąca
(czyli tak naprawde ostatni dzien umowy to 19.11.2011)

Do ktorego moge skladac rezygnacje?
Do 14?
Czy do 19?

Zadzwonilem na BOK Play i zapytalem pania,
czy jutro (15.10), ew. w poniedzialek (17.10) moge isc do salonu
zlozyc pismo o nieprzedluzenie umowy - powiedziala,
ze musi byc 30 dniowy okres wypowiedzenia,
ale ze liczy sie data zakonczenia umowy
a nie ostatni dzien okresu rozliczeniowego,
ALE (pomimo tego co powiedziala :) "powinno mi sie udac".

PS
Najmniejszy abo jaki mi zaproponowali przy rocznej umowie
to 39zl (8GB, 2Mbit/s).

Rozwiazanie umowy w Play po terminie