Rozwi±zanie umowy z Meritum

Data: 2015-10-08 11:55:09
Autor: WAM
Rozwi±zanie umowy z Meritum
On Thu, 8 Oct 2015 02:39:01 +0200, Chris94
<chris94.wytnij.to@poczta.fm> wrote:

Jak wygl±da sprawa rozwi±zania umowy z bankiem Meritum?
Jak najszybciej i najpro¶ciej rozwi±zaæ umowê? Czy da siê on-line?
By³o opisywane tutaj kilka przypadków, m.in. ja opisywa³em swój (w
oddziale Meritum). Sprawd¼ archiwum grupy.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-10-08 13:20:15
Autor: Chris94
Rozwi±zanie umowy z Meritum
Dnia Thu, 08 Oct 2015 11:55:09 +0200, WAM napisa³(a):

[...]

Swoj± umowê ju¿ wypowiedzia³em wg tego opisu: http://moneyafterhours.blogspot.com/2015/04/jak-zamknac-konto-w-meritum-przez.html
teraz czekam na odpowied¼ banku. Natomiast temat przej¶cia z Meritum do
Aliora interesuje mnie w dalszym ci±gu ze wzglêdu na ¿onê.
Sprawd¼ archiwum grupy.

Co¶ takiego jak "archiwum grupy" praktycznie nie istnieje ju¿ od kilku
lat. Google ju¿ od d³u¿szego czasu w ogóle nie zwraca wyników
wyszukiwania z usenetu, tak jakby nigdy nie istnia³.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-10-08 23:02:53
Autor: Waldek
RozwiÄ…zanie umowy z Meritum
W dniu 2015-10-08 o 13:20, Chris94 pisze:

Swoj± umowê ju¿ wypowiedzia³em wg tego opisu:
http://moneyafterhours.blogspot.com/2015/04/jak-zamknac-konto-w-meritum-przez.html
teraz czekam na odpowied¼ banku.

Znaczy stosujac ponizsza formulke ?

"Zg³aszam sprzeciw na podstawie § 36 ust. 6 Regulaminu wobec wprowadzanych zmian. Nie zgadzam siê na ¿adne zmiany, a sprzeciw jest o¶wiadczeniem woli spe³niaj±cym wymagania formy pisemnej, zgodnie z § 14 ust. 6 Regulaminu oraz § 6 ust. 2 Umowy rachunków bankowych.

Jednocze¶nie cofam wszystkie wyra¿one wcze¶niej zgody na przetwarzanie moich danych osobowych i proszê o ich usuniêcie. "

Rozwi±zanie umowy z Meritum