Rozwiazujace sie sznurowki

Data: 2010-01-23 14:28:22
Autor: witold.lorenz
Rozwiazujace sie sznurowki
 zbyt sliskie sznurowki, ktore po niezbyt dlugim czasie sie
rozwiazuja.

jeżeli masz sznurowki z rdzeniem w srodku...i o kolowym przekroju
poprzecznym...to takie sa sztywne -z tytulu rdzenia... i rozwiazuja
sie. z kalafonia swietny patent..ale ja majac boreale problem
rozwiazelem stosujac sznurowadla plaskie o przekroju nie-kolowym.
plaskie zwykle - ale jednoczesnie porzadne. Pomoglo jak reka odjal.

pozdrawiam
astriix

Data: 2010-01-24 10:09:44
Autor: krzysiek [Lublin]
Rozwiazujace sie sznurowki
Ja miałem ten sam problem ale wystarczyło że wiążę je podwójnie i o rozwiązaniu się samoczynnym nie ma mowy, a z rozwiązaniem też nie ma problemu.

Krzysiek

Rozwiazujace sie sznurowki