Rozwiercanie obr臋czy pod zaw贸r Schrader a

Data: 2014-03-09 21:53:14
Autor: ToMasz
Rozwiercanie obr臋czy pod zaw贸r Schrader a
W dniu 09.03.2014 13:16, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Ostatnio mnie zastanawia艂a kwestia zmiany d臋tek w g贸ralu na te z zaworem
Schradera. Zastanawia mnie tylko jedno czy przez przypadek taka obr臋cz
nie ulegnie os艂abieniu? Nie jestem do ko艅ca pewien czy czasem te
obr臋cze, docelowo pracuj膮ce z prest膮 nie s膮 w臋偶sze? Znajomy to samo chce
zrobi膰 w krosowym Unibike.

W sumie 艣rednica niewiele si臋 zmieni.

os艂abnie minimalnie, wszyscy tak robi膮, nic z艂ego si臋 nie dzieje.
ToMasz

Rozwiercanie obr臋czy pod zaw贸r Schrader a