Rozwieść się czy nie - co radzicie?

Data: 2016-07-03 13:44:45
Autor: Ciemny Lud
Rozwieść się czy nie - co radzicie?

Użytkownik "Kazik" <Kazik@bez.adresu.mailowego.pl> napisał w wiadomości news:nl9b2c$fcd$1news.icm.edu.pl...
Witam,

    Mam dylemat - dwójka dzieci, kochająca żona, wzorowa rodzina, oboje małżonków ciężko pracują i mam problem tzw. 500+.  W chwili obecnej nie łapię się na 500+, jedno dziecko "za stare", gdybym się rozwiódł formalnie w sądzie, jak przeliczyłem dostałbym na tzw.  samotną matkę w sumie  ok. 40tys. zlotych. Poza tym dziecko miałoby większe szanse przy przyjęciu do gimnazjum - jakieś +30 punktów więcej - co na pewno  będzie miało znaczenie przy klasyfikacji.

I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

Zapytaj swego proboszcza.

CL

Rozwieść się czy nie - co radzicie?