Rozwieść się czy nie - co radzicie?

Data: 2016-07-02 19:34:17
Autor: witek
Rozwieść się czy nie - co radzicie?
On 7/2/2016 4:34 PM, Roman wrote:
Witam,

    Mam dylemat - dwójka dzieci, kochająca żona, wzorowa rodzina, oboje
małżonków ciężko pracują i mam problem tzw. 500+.  W chwili obecnej nie
łapię się na 500+, jedno dziecko "za stare", gdybym się rozwiódł
formalnie w sądzie, jak przeliczyłem dostalibyśmy na tzw.  samotną matkę
w sumie  ok. 40tys. złotych. Poza tym dziecko miałoby większe szanse
przy przyjęciu do gimnazjum - jakieś +30 punktów więcej - co na pewno
będzie miało znaczenie przy klasyfikacji.

I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

Pozdrawim,
Kazik

Nie wiem jak przy 500+ ale zwykle wystarczajaca byla separacja.
Po drugie nie liczyłbym na 500+ dluzej niż do nastepnych po wyborach.
Po trzecie jak ktoś doniesie, że to fikcyjne to i tak nic nie dostaniesz.
Generalnie opcja do rozważenia. Też o tym myślałem, ale wybraliśmy bilet w jedną stronę.

Data: 2016-07-04 10:17:51
Autor: Wielebny
On 07/03/2016 02:34 AM, witek wrote:
Po trzecie jak ktoś doniesie, że to fikcyjne to i tak nic nie dostaniesz.

Komu to doniesie i jak to sprawdzą?

Rozwieść się czy nie - co radzicie?