Rozwieść się czy nie - co radzicie?

Data: 2016-07-03 08:23:28
Autor: Danusia
Rozwieść się czy nie - co radzicie?

Użytkownik "Roman" <Roman@nie.ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:nl9c08$6k0$2node1.news.atman.pl...
Witam,

    Mam dylemat - dwójka dzieci, kochająca żona, wzorowa rodzina, oboje małżonków ciężko pracują i mam problem tzw. 500+.  W chwili obecnej nie łapię się na 500+, jedno dziecko "za stare", gdybym się rozwiódł formalnie w sądzie, jak przeliczyłem dostalibyśmy na tzw.  samotną matkę w sumie  ok. 40tys. złotych.

Tak dobrze to nie jest. W większości przypadków występują alimenty od ojca, co wyznacza sumę dochodów i okazuje sie że samotna matka nie łapie sie na większość przywilejów.
Problemu nie ma gdy przy porodzie podaje że ojciec jest NN.

Rozwieść się czy nie - co radzicie?