Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel

Data: 2009-11-11 13:30:41
Autor: pieroo@@ooop.pl
Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel
Witam
Sprawa rozwodowa.Adwokatem żony-powódki jest jej bardzo bliski przyjaciel,dawna sympatia.Bywał w domu obu stron-znaj± sie do¶c dobrze,bywali razem na imprezach.Czy w takim przypadku można ż±dać w s±dzie aby zmieniła adwokata ze względu na brak obiektywno¶ci z jego strony?Takowa niestety zaistniała na pierwszej rozprawie.Słyszałem że w takich sytuacjach taka osoba nie powinna reprezentować stron.Jeżeli to fakt to na jaki przepis sie powołać?

Pozdrawiam Arek

Data: 2009-11-11 12:35:43
Autor: Jacek_P
RozwĂłd-adwokatem ĹĽony jest jej bliski przyjaciel
pieroo@@ooop.pl napisal:
Sprawa rozwodowa.Adwokatem żony-powódki jest jej bardzo bliski przyjaciel,dawna sympatia.Bywał w domu obu stron-znają sie dośc dobrze,bywali razem na imprezach.Czy w takim przypadku można żądać w sądzie aby zmieniła adwokata ze względu na brak obiektywności z jego strony?Takowa niestety zaistniała na pierwszej rozprawie.Słyszałem że w takich sytuacjach taka osoba nie powinna reprezentować stron.Jeżeli to fakt to na jaki przepis sie powołać?

Hm, adwokat ma byc obiektywny? Adwokat dziala w interesie klienta,
a nie przeciwnika. O ile klientowi on pasuje, to przeciwnik nie ma
nic do gadania.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-11-11 13:47:14
Autor: Maverick
Jacek_P pisze:
pieroo@@ooop.pl napisal:
[...]

Ew. jeszcze kwestia etyki zawodowej - ale przeciez kazdy adwokat z definicji jest etyczny - wiec o co chodzi :D

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-11 14:01:29
Autor: Alek
RozwĂłd-adwokatem ĹĽony jest jej bliski przyjaciel
Użytkownik "Maverick" <krzysztofWYTNIJboberWYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Ew. jeszcze kwestia etyki zawodowej - ale przeciez kazdy adwokat z definicji jest etyczny - wiec o co chodzi :D

Nie każdy. Znam przypadek gdy adwokat pobrał wynagrodzenie poniżej stawki minimalnej ustalonej przez korporację. Będzie smażył się w piekle.

Data: 2009-11-11 14:03:03
Autor: piotr.k0
> [...]
> Hm, adwokat ma byc obiektywny? Adwokat dziala w interesie klienta,
> a nie przeciwnika. O ile klientowi on pasuje, to przeciwnik nie ma
OK wiec ten adwokat jest stronniczy,doskonale zna /znal NASZA sytuacje a momo wszystko podjal sie sprawy i stronniczo ja przedstawia.Poza tym oszukal pare lat temu  NAS w pewnej sprawie.Wzial pieniadze ,nie wystawil faktury ,nie pojawil sie na rozprawie.Ale to inna kwestia.Czy moge zatem odmowic skladania wyjasnien w jego obecnosci czy nie? Czy moge przedstawic sadowi swoje argumenty czy nie?
Ew. jeszcze kwestia etyki zawodowej - ale przeciez kazdy adwokat z definicji jest etyczny - wiec o co chodzi :D
Z definicji tak....

Arek

Data: 2009-11-11 08:30:54
Autor: SzalonyKapelusznik
On 11 Lis, 14:03, piotr...@vp.pl wrote:

> [...]
wyjasnien w jego obecnosci czy nie? Czy moge przedstawic sadowi swoje
argumenty czy nie?> Ew. jeszcze kwestia etyki zawodowej - ale przeciez kazdy adwokat z
> definicji jest etyczny - wiec o co chodzi :D

Z definicji tak....

Arek

Ale to jesli oszukal meza i zona i reprezentuje zone to znaczy ze
zonie to nie przeszkadzala. Opowiedziales te historie swojemu papudze?
Jesli tak to powinien umiejetnie je wykorzystac. Jesli uznal je za
niewazne, zmien adwokata.

Data: 2009-11-11 18:03:47
Autor: Alek
RozwĂłd-adwokatem ĹĽony jest jej bliski przyja ciel
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał

Ale to jesli oszukal meza i zona i reprezentuje zone to znaczy ze
zonie to nie przeszkadzala. Opowiedziales te historie swojemu papudze?
Jesli tak to powinien umiejetnie je wykorzystac.

Na przykład jak?

Data: 2009-11-11 19:05:54
Autor: pietroo@www.op.pl
> [...]
zonie to nie przeszkadzala. Opowiedziales te historie swojemu papudze?
>Jesli tak to powinien umiejetnie je wykorzystac. Jesli uznal je za

Wystepuje sam,nie stac mnie na adwokata.Czy warto to powiedziec w sadzie?
Uwazam i z takim zdaniem sie spotykam ze powinien byc odsuniety a zona powinna zmienic adwokata.Czy jest jakis paragrf?.
Tak,zonie to tez przeszkadzalo i byla zbulwersowana,nusielismy wtedy skorzystac z innego.Teraz cos jej sie pozmienialo.

Data: 2009-11-11 19:46:52
Autor: wombi
pietroo@www.op.pl pisze:
> [...]

Tak,zonie to tez przeszkadzalo i byla zbulwersowana,nusielismy wtedy skorzystac z innego.Teraz cos jej sie pozmienialo.

Moze tutaj co¶ znajdziesz:
http://www.nra.pl/nra.php?id=249

Data: 2009-11-12 08:42:55
Autor: spp
pietroo@www.op.pl pisze:

[...]

Ale będziesz w stanie udowodnić że takie zdarzenie miało miejsce?

--
spp

Data: 2009-11-11 13:34:48
Autor: Alek
Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel
Użytkownik "pieroo@@ooop.pl" <piotr.k0WYTNIJTO@vp.pl> napisał
[...]

Z definicji pełnomocnik *strony* jest *stronniczy*.
Obiektywny ma być s±d.

Data: 2009-11-11 23:01:18
Autor: gr
Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaci el
On 11 Lis, 13:34, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
wrote:

Obiektywny ma być s±d.

Powinien

Data: 2009-11-11 23:06:16
Autor: gr
On 11 Lis, 13:30, "pieroo@@ooop.pl" <piotr.k0WYTNI...@vp.pl> wrote:
Witam
Sprawa rozwodowa.Adwokatem żony-powódki jest jej bardzo bliski

Arek zdecyduj się, w tym w±tku to ty wnosisz o rozwód:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/26308fb4804a883c?hl=pl#

Data: 2009-11-12 15:26:12
Autor: pietrooo@wpp.pl
Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel
Witam
Wszystko sie zgadza.Wiem natomiast ze Adwokatem  żeony bedzie czlowiek o ktorym pisze.Wiem jak bedzie wygladala sprawa bo mam na ten temat spora wiedze.Pozdrawiam Arek

Data: 2009-11-12 22:26:27
Autor: SDD
Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel

Użytkownik "pietrooo@wpp.pl" <piotr.k0WYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1e8e.00000174.4afc1b04newsgate.onet.pl...
Witam
Wszystko sie zgadza.Wiem natomiast ze Adwokatem  żeony bedzie czlowiek o

Nie wszystko. pisales o zonie-pow, a przeciez ona jest pozwana.

Pozdrawiam
SDD

Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel