Rozwód - kilka pytań.

Data: 2009-10-09 10:03:17
Autor: SDD
Rozwód - kilka pytań.

Użytkownik "Lukasz" <lukaszmk@op.pl> napisał w wiadomości news:hamok0$kl4$1news.onet.pl...

Siostra chce się rozwieść z mężem, ma problemy chyba jakieś psychiczne + alkohol dość często wiadomo co robi.

Niech siostra ograniczy ten alkohol, bo jezcze sad orzeknie jej wine :)

1) Czy skoro nie jest zameldowany, można go "wyrzucić" z domu?

Najlepiej jak gdzies wyjdzie wystawic rzeczy i nie wpuscic (+ewentualnie zmienic zamki).
A zameldowany gdzie jest?

2) Siostra nie pracuje, jakie są koszty rozwodu? Czy ew. można się ubiegać o zwolnienie jej z kosztów sądowych? I kto płaci i kiedy te koszty sądowe, czy osoba składająca wniosek na początku, czy może po orzeczeniu winy?

Tu masz:
http://www.rozwod.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=54

3) Co z "podziałem majątku" skoro go właściwie nie ma?

No to nie ma. Nie wnosic o to.

4) Czy warto gdzieś się udać wcześniej, np. do jakieś poradni? (nie chodzi mi o prawnika)

Skoro siostra ma problemy z alkoholem, to moze do jakiejs AA :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-09 10:07:58
Autor: Lukasz
Rozwód - kilka pytań.

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hamqo6$ski$1news.onet.pl...

[...]

twuu.. nie jasno napisałem, mąż ma problemy z tym oczywiście

Rozwód - kilka pytań.