Rozwód - szukam pomocy prawnej

Data: 2019-04-30 06:01:30
Autor: aliceicealay
Rozwód - szukam pomocy prawnej
Witam,

szukam jakiegoś sensownego prawnika z okolic Krakowa, który mógłby pomóc mojej znajomej w rozwodzie i sprawach okołorozwodowych. Sprawa nieco skomplikowana, bo mąż siedzi w Niemczech, znajoma wróciła z dzieckiem do Polski bez niczego, nie potrafi odzyskać swoich rzeczy osobistych, mąż nie płaci na dziecko, itp. Aktualny prawnik, delikatnie mówiąc, nie wywiązuje się ze swoich obowiązków (jeden pozew odrzucony, kolejny w powijakach). Szukam kogoś kto byłby w stanie potraktować tę sprawę poważnie.

Pozdrawiam.

Data: 2019-04-30 15:46:11
Autor: u2

https://e-prawnik.pl/forum/szukam-adwokata-z-krakowa-z-zacieciem-do-rozwodow.html