Rozwód z krulem

Data: 2016-06-24 10:49:47
Autor: pinokio
Rozwód z krulem
http://blog.nieprofesjonalny.com/moj-slub-i-rozwod-z-korwinem,473

No dobra, teraz poważnie.

Bo chcę raz na zawsze skończyć ten temat.

Od cholery ludzi mnie pyta dlaczego jestem takim korwino-sceptykiem, skoro moje poglądy są takie wolnościowe i rynkowe. A owszem, są! W paru punktach to nawet bardziej niż jego!

I właśnie dlatego rozwiodłem się z krulem.

Kiedy byłem trochę mniejszy, zastanawiałem się dużo nad tym dlaczego system gospodarczy w Polsce jest taki idiotyczny. Dlaczego połowę tego, co człowiek zarabia, zabiera mu państwo i wydaje w koszmarnie niefektywny sposób.

Data: 2016-06-24 11:54:40
Autor: z
Rozwód z krulem
W dniu 2016-06-24 o 10:49, pinokio pisze:
[...]

Tak się zastanawiam kogo obchodzi Korwin i Twój z nim związek?
A drugie pytanie dlaczego właśnie dzisiaj to piszesz? Psipadek?
:-)
A może ważniejsze pytanie: Dlaczego piszesz i za ile? :-)

Data: 2016-06-24 14:40:30
Autor: z
Rozwód z krulem
W dniu 2016-06-24 o 11:56, pinokio pisze:
To nie mój blog

Odnoszę się do tego co napisałeś TU.
Nie widać żebyś cytował a za klikanie w linki to mi musisz zapłacić :-)

Data: 2016-06-24 12:00:14
Autor: Ciemny Lód
Rozwód z krulem
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:nkis6k$vkk$1node1.news.atman.pl...
http://blog.nieprofesjonalny.com/moj-slub-i-rozwod-z-korwinem,473

No dobra, teraz poważnie.

Masz problemy koleś? Któryś z korwinowców panienkę ci dymnął czy za kase tu plujesz?

CL

Data: 2016-06-24 12:12:59
Autor: pinokio
Rozwód z krulem
W dniu 24.06.2016 o 12:00, Ciemny Lód pisze:
Masz problemy koleś? Któryś z korwinowców panienkę ci dymnął czy za kase
tu plujesz?

Wygląda na to że to ty masz problem z Jarosławem, za kasę to robisz?

Data: 2016-06-24 16:22:11
Autor: Ciemny Lód
Rozwód z krulem
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:nkj12k$3b4$13node1.news.atman.pl...
[...]

To nie ja, a wy macie z nim problem. Wcześniej takie zachowanie nazywało sie bałwochwalstwo, a wielbicieli "bożka" nazywano ciemnogrodzkimi durniami.

CL

Data: 2016-06-24 16:35:45
Autor: pinokio
Rozwód z krulem
W dniu 24.06.2016 o 16:22, Ciemny Lód pisze:
To nie ja, a wy macie z nim problem. Wcześniej takie zachowanie nazywało
sie bałwochwalstwo, a wielbicieli "bożka" nazywano ciemnogrodzkimi
durniami.

Nie widzę bałwochwalstwa w stosunku do Jarosława, jedynie nagonkę na niego. Bałwochwalstwo widzę w związku z krulem.

Data: 2016-06-24 16:40:33
Autor: Ciemny Lód
Rozwód z krulem
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:nkjgfa$pm0$1node1.news.atman.pl...
[...]

"Jarosław Polskę Zbaw", całowanie go po rękach przez moherów to niby co to jest? Miłość od pierwszego wejrzenia?

CL

Data: 2016-06-25 02:41:28
Autor: stevep
Rozwód z krulem
W dniu .06.2016 o 16:35 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Biedny straszny dziadunio, tylko kot mu współczuje.

--
stevep

Rozwód z krulem