Rozwód z wiewiórkami

Data: 2013-05-21 10:49:35
Autor: Waldek
Rozwód z wiewiórkami
Doszły do mnie słuchy, ze przy probie rozwodu z wiewiorkami
/jak ogólnie wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki /
zaproponowano zniesienie opłaty za debetówke do "konta bez_podwyzki"  ;)

Ktos może dostał podobn± propozycje ?

Data: 2013-05-21 11:01:44
Autor: lolekanabolek
Rozwód z wiewiórkami
W dniu 2013-05-21 10:49, Waldek pisze:
[...]

no wła¶nie, już się kto¶ rozwodził z wiewiórkami?? Bo nie wiem czy już brać rozwód czy czekać aż ostatnie orzechy dadz±??

Marcin

Data: 2013-05-21 11:03:39
Autor: Zbynek Ltd.
Rozwód z wiewiórkami
lolekanabolek napisał(a) :
[...]

A wła¶nie - czy orzechy dadz± za maj, je¶li teraz zastrzegę kartę?

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-21 11:12:12
Autor: Waldek
Rozwód z wiewiórkami

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:knfdar$c0h$1node2.news.atman.pl...
lolekanabolek napisał(a) :
[...]

Juz mam bardziej precyzyjne dane - dali zwolnienie z oplaty za karte na 5 m-cy :]

Data: 2013-05-22 02:33:17
Autor: ratatam
Rozwód z wiewiórkami
On 21 Maj, 11:12, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:
U ytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:knfdar$c0h$1node2.news.atman.pl...

> lolekanabolek napisa (a) :

> A w a nie - czy orzechy dadz za maj, je li teraz zastrzeg kart ?

Juz mam bardziej precyzyjne dane - dali zwolnienie z oplaty za karte na 5 m-cy
:]

wystarczy zadzwonić czy trzeba lecieć do oddziału?

Data: 2013-05-22 21:13:23
Autor: Zbynek Ltd.
Rozwód z wiewiórkami
lolekanabolek napisał(a) :
[...]

Kartę wła¶nie zastrzegłem. Żadnych propozycji nie dostałem. Konto chwilowo zostawiłem.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

P.S. Wcięło mi neta przy wysyłaniu i nie widzę by poprzednia wiadomo¶ć tu dotarła.

Data: 2013-05-23 12:23:49
Autor: boa
RozwĂłd z wiewiĂłrkami
W dniu 22-05-2013 21:13, Zbynek Ltd. pisze:
Kartę właśnie zastrzegłem. Żadnych propozycji nie dostałem. Konto
chwilowo zostawiłem.

ok - a nie dostaniesz nowej z odpowiednią opłatą?

'Z karty można zrezygnować tylko w ciągu 14 dni od dnia otrzymania pierwszej karty Maestro/Maestro dla młodzieży lub w ciągu 14 dni od dnia aktywacji pierwszej karty Visa Classic, o ile nie została dokonana żadna operacja przy jej użyciu. Rezygnację można złożyć w najbliższym oddziale Banku.'

Data: 2013-05-23 12:43:58
Autor: Zbynek Ltd.
Rozwód z wiewiórkami
boa napisał(a) :
W dniu 22-05-2013 21:13, Zbynek Ltd. pisze:
Kartę wła¶nie zastrzegłem. Żadnych propozycji nie dostałem. Konto
chwilowo zostawiłem.

ok - a nie dostaniesz nowej z odpowiedni± opłat±?

'Z karty można zrezygnować tylko w ci±gu 14 dni od dnia otrzymania pierwszej karty Maestro/Maestro dla młodzieży lub w ci±gu 14 dni od dnia aktywacji pierwszej karty Visa Classic, o ile nie została dokonana żadna operacja przy jej użyciu. Rezygnację można złożyć w najbliższym oddziale Banku.'

Nie strasz mnie. Jasno mówiłem pani, że nowej nie chcę.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-22 12:16:01
Autor: Grzexs
Rozwód z wiewiórkami
[...]

Dlaczego nazywa się ich wiewiórkami?

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 13:12:57
Autor: Zbynek Ltd.
Rozwód z wiewiórkami
Grzexs napisał(a) :
[...]

Oooo, kolega jest jednym z tych, którzy nie dbaj± o rozwój firmy nios±cej misję - TV. W reklamach BGŻ występuj± wiewiórki.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-22 17:58:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rozwód z wiewiórkami

"Zbynek Ltd." kni99a$5rk$1@node2.news.atman.pl

Oooo, kolega jest jednym z tych, którzy nie dbaj± o rozwój
firmy nios±cej misję - TV. W reklamach BGŻ występuj± wiewiórki.

Wiewiórki rzucaj± orzechami i zmuszaj± żabki do pracy, aby odci±żyć
ludzi od mrówczej pracy; sowy daj± kredyty na domy, w których ludzie
składaj± jaja... A teraz do tego zwierzyńca doł±czaj± wirusy...

Data: 2013-05-22 22:39:07
Autor: Grzexs
RozwĂłd z wiewiĂłrkami
Dlaczego nazywa siÄ™ ich wiewiĂłrkami?

Oooo, kolega jest jednym z tych, ktĂłrzy nie dbajÄ… o rozwĂłj firmy
niosącej misję - TV. W reklamach BGŻ występują wiewiórki.

Ano nie dbam. Mnie się BGŻ kojarzy z tym ichnim logo – facet z węgorzem. W życiu bym nie powiedział „wiewiórki”.

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 16:04:35
Autor: xbartx
Rozwód z wiewiórkami
Dnia Tue, 21 May 2013 10:49:35 +0200, Waldek napisał(a):

Doszły do mnie słuchy, ze przy probie rozwodu z wiewiorkami /jak ogólnie
wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki / zaproponowano
zniesienie opĹ‚aty za debetĂłwke do "konta bez_podwyzki"  ;)

Ktos może dostał podobną propozycje ?

Mi Pani tylko powiedziała, że konto jest darmowe więc mogę je sobie zostawić. Gwoli ścisłości to przed przyjściem do banku zastrzegłem kartę i zasadniczo konto miałem lekko ponad miesiąc.

--
xbartx

Rozwód z wiewiórkami