Rozwod za porozumieniem stron, jakie dokumenty, co i jak ?

Data: 2010-04-23 21:28:11
Autor: Adam Szewczak
Rozwod za porozumieniem stron, jakie dokumenty, co i jak ?
Witam.

Jakie na dzien dzisiejszy sa wymagane dokumenty przy wniosku o rozwod za porozumieniem stron ?
Jak ewentualnie wyglada procedura, zona ze mna nie rozmawia, czyli ja bede wnioskowal o rozwod, dla ulatwienia calej sytuacji raczej za porozumieniem. Czyli ja skladam dokumenty, do zony dociera jakies zawiadomienie listem poleconym rozumiem ?

W ktorym sadzie sie sklada, jezeli zameldowany jestem W-wa Ursynow, to rozumiem ze do ktoregos Warszawskiego.

PZDr
Adam

Rozwod za porozumieniem stron, jakie dokumenty, co i jak ?