Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa

Data: 2012-06-15 22:14:46
Autor: abc
Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa
Każdy rozwodnik grzeszy cudzołożąc. Kto trwa w tym grzechu, ten nie ma łaski
uświęcającej.

Komunia św. umacnia łaskę uświęcającą. Wcześniej jednak trzeba się nawrócić
i wyspowiadać. Łaskę uświęcającą możemy uzyskać przez Sakrament Pokuty, a
Komunia św. ma tę łaskę umocnić.

Gdy nie mamy łaski uświęcającej, to przyjmowanie Komunii św. mającej tę
łaskę umocnić na nic się nie zda, jest świętokradztwem i jest zabronione.

Data: 2012-06-15 22:29:42
Autor: A. Filip
"abc": Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa [Czyli: Rozwodnicy! Płać ;-) ]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

A KRK nie daje rozwodĂłw nazywanych dla niepoznaki uniewaĹźnieniami? :-)

KRK daje tyle rozwodów vel unieważnień na takich niezbyt solidnych
podstawach że gadki o nierozerwalności (sakramentalnego) małżeństwa
ja traktuje jako kiepski Ĺźart.

Data: 2012-06-15 22:47:24
Autor: u2
"abc": Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa [Czyli: Rozwodnicy! Płaćcie na unieważnienia ;-) ]
W dniu 2012-06-15 22:29, A. Filip pisze:
A KRK nie daje rozwodów nazywanych dla niepoznaki unieważnieniami? :-)

KRK daje tyle rozwodów vel unieważnień na takich niezbyt solidnych
podstawach że gadki o nierozerwalności (sakramentalnego) małżeństwa
ja traktuje jako kiepski żart.

Te, trojga imion, podaj konkrety.

Data: 2012-06-15 23:03:12
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,4294606.html
  asz, PAP ; 2007-07-06 , aktualizacja: 06.07.2007 00:00
  Sąd Metropolitalny _w Warszawie_ wyda w tym roku rekordową liczbę
  orzeczeń stwierdzających niewaĹźność małżeństwa. Do tej pory co roku
  uznawano za niewaĹźne ok. 700 związkĂłw, teraz tylko w pierwszym
  półroczu zapadło prawie 1000 takich wyrokĂłw. Podobnie jest w całym
  kraju - pisze "Dziennik". [....]
  Ile orzeczeń o niewaĹźności małżeństwa zapada rocznie w całej Polsce,
  trudno oszacować. Nie bada tego Instytut Statystyki Kościoła
  Katolickiego, nie zbiera takich danych takĹźe Biuro Prasowe
  Episkopatu. Nie wszystkie diecezje upubliczniają dane [...]

A roczna liczba rozwodów cywilnych w _całej_ Polsce (a nie w granicach
kościelnej  metropolii Warszawskiej) w latach 2005-2010 mieściła się
między 60 a 70 tys.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozw%C3%B3d#Statystyka_rozwod.C3.B3w_w_Polsce

Data: 2012-06-15 23:10:38
Autor: Polok_Prawdziwy
A. Filip wrote:

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

  orzeczeń stwierdzających nieważność małżeństwa. Do tej pory co roku
  uznawano za nieważne ok. 700 związków, teraz tylko w pierwszym
  półroczu zapadło prawie 1000 takich wyroków. Podobnie jest w całym
  kraju - pisze "Dziennik". [....]
  Ile orzeczeń o nieważności małżeństwa zapada rocznie w całej Polsce,
  trudno oszacować. Nie bada tego Instytut Statystyki Kościoła
  Katolickiego, nie zbiera takich danych także Biuro Prasowe
[...]

Noico POKRAKO, zażyłciem zsirpowego...?

a łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2012-06-15 23:16:30
Autor: Polok_Prawdziwy
"abc": Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa [Czyli: Rozwodnicy! Płaćcie na unieważnienia ;-) ]

Łocywistałocywistość, do tego pokraki U2 to napisołem, ino jakosik misiemto dociebie psyklejiło...

Data: 2012-06-16 00:11:53
Autor: u2
W dniu 2012-06-15 23:03, A. Filip pisze:
> [...]

A roczna liczba rozwodów cywilnych w _całej_ Polsce (a nie w granicach
kościelnej  metropolii Warszawskiej) w latach 2005-2010 mieściła się

Nic tu nie ma o solidnosci podstaw rozwodow.

Tak to jest jak sie cytuje gwniana propagande.

Data: 2012-06-16 09:06:23
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]

Nic tu nie ma o solidnosci podstaw rozwodow.

Tak to jest jak sie cytuje gwniana propagande.

Jak GW napisze (zacytuje po "Dzienniku") że 2+2=4 to też będzie
kłamstwo? :-) Nie podoba ci się wersja/statystyka GW to do kurwy nędzy podaj własną/inną, a że "podchodzisz ostrożnie" do tego co GW pisze to ja się naprawdę mało dziwie.

Jak by ci to powiedzieć _oględnie_:
Jak dla mnie już sam taka liczba unieważnień (czytaj rozwodów
kościelnych) podaje w mocną wątpliwość twierdzenia że małżeństwo
sakramentalne jest o kilka rzędów wielkości trudniejsze do zerwania niż cywilne - wydaje się być o jeden _marny_ rząd wielkości trudniej.
A co do (marnej) "solidności podstaw" uniewaĹźnień (rozwodĂłw kościelnych): tego się nie da aĹź tak  krĂłtko/zwięźle "przyszpilić" jak ilości, wiec
sobie chwilowo daruje.

Dla mnie mniej się liczy się co kościół hierarchiczny mówi/twierdzi, bardziej liczy się co w praktyce _robi_.

Data: 2012-06-16 14:09:46
Autor: Grzegorz Z.
Andrzej Adam Filip napisał:

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]

kłamstwo? :-) Nie podoba ci się wersja/statystyka GW to do kurwy nędzy podaj własną/inną

Chyba Ci wiszę Piwo/sok marchwiowy za tego posta :)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-15 23:08:59
Autor: Polok_Prawdziwy
Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa
abc wrote:

Noaty ABECADŁO na marynie barhany pryskos...!!!

- pseca wis, zeciem znienacka nafilmowały i w imternacie łopublikowały...

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Data: 2012-06-15 23:28:30
Autor: pluton
Rozwodnicy trwają w grzechu cudzołóstwa