Rregulamin z przyszłości - Idea

Data: 2016-11-25 22:19:47
Autor: Arek
Rregulamin z przyszłości - Idea
W roli głównej Idea Bank, data 25.11.2016.
W Regulamin_black_friday_25112016.pdf:

     Regulamin
TERMINOWEJ LOKATY OSZCZĘDNOŚCIOWEJ
   Lokata BLACK FRIDAY
(wprowadzony w dniu 26 listopada 2016 r.)

 Pomijając fakt, że to regulamin pochodzi z przyszłości (ktoś zdążył
przeczytać stary?) to chyba standardowa zagrywka Idei - przedłużanie
oferty. Jeśli pamięć mnie nie myli w oryginale oferta była do 25
listopada.
 Kiedyś celowo siedziałem przed komputerem aby na gorącym uczynku
przyłapać zmiany (z sukcesem). Wtedy takie numery robili dopiero po
północy...

Arek

PS. to nie reklama - mają tyle niedoróbek, że jeżeli podobnie
 podchodzą do spraw naprawdę ważnych to nie polecam

Rregulamin z przyszłości - Idea