Ružomberok Biely Potok - gdzie porzucić auto

Data: 2011-09-20 05:35:44
Autor: Filip
Ružomberok Biely Potok - gdzie porzucić auto
Witam!
Czy ktoś mógłby mi polecić miejsce gdzie legalnie na miejscu
niestrzeżonym można zostawić tam auto na 2-3 dni? Chodzi mi tylko o
to, żeby nie dostać pokuty albo żeby co gorsza mi go nie odholowali.
Pozdrowienia,
Filip

Data: 2011-09-20 17:36:38
Autor: CC
Ružomberok Biely Potok - gdzie porzucić auto

Użytkownik "Filip" <fs72@wp.pl>

Czy ktoś mógłby mi polecić miejsce gdzie legalnie na miejscu
niestrzeżonym można zostawić tam auto na 2-3 dni? Chodzi mi tylko o
to, żeby nie dostać pokuty albo żeby co gorsza mi go nie odholowali.

Przy wylocie drogi na Vlkoliniec jest parking przy motelu - ja tam zostawiałem i było ok (dla przyzwoitości napiłem się w motelu kawy). Po drugiej stronie potoku jest parking przy (chyba) tartaku.

Lesiek

Ružomberok Biely Potok - gdzie porzucić auto