Rubio do Wolves przez Barcelone?

Data: 2009-07-29 03:22:13
Autor: Leszczur
Rubio do Wolves przez Barcelone?
Tak sie zastanawiam czy legalnym z punktu widzenia CBA byloby gdyby
Wolves pod stołem dali Barcelonie kase na wykup Rubio (w dowolnej
postaci byle nie gotowke: kontrakty reklamowe, kupony do Pizza Hut,
"treblinki do kombajnow"), a zaraz potem sami go od nich wykupili za
przyslowiową zlotowke.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 15:34:17
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak sie zastanawiam czy legalnym z punktu widzenia CBA byloby gdyby
Wolves pod stołem

Hmmm, powiedzialbym, ze "legalne" i "pod stolem" (gdy to drugie uzyte w
przenosni) nie sa kompatybilne ;-)

[...]

IMHO sprawa Joe Smitha w Wolves nauczyla wszystkich by tak nie
kombinowac. Bez jaj, gdyby doszlo do czegos takiego co opisales,
smierdzialoby to przekretem na kilometr. Np jakim cudem bys wyjasnil
dlaczego Barcelona oddala Rubio przy buyoucie rzedu 1zl gdy sami
zaplacili za jego prawa duzo wiecej?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 06:47:35
Autor: L'e-szczur
On 3 Sie, 15:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Wolves pod stołem

Hmmm, powiedzialbym, ze "legalne" i "pod stolem" (gdy to drugie uzyte w

Niekoniecznie. Moga byc legalne ale nie byc etyczne.

> [...]
> przyslowiową zlotowke.

IMHO sprawa Joe Smitha w Wolves nauczyla wszystkich by tak nie

Ale w przypadku Joe Smitha Wolves byli na tyle glupi, ze dali mu
obietnice na pismie.
Tutaj mowimy o zwyczajnej transakcji wiazanej.

[...]

A malo to jest dziwnych decyzji w sporcie?
Ale widze, ze chyba bedzie konieczny transfer do klubu wloskiego no i
najlepoej powiazanego z Berlusconim. Nikt nie bedzie pytal, a nawet
jesli zacznie to szybko przestanie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 16:00:32
Autor: wiLQ
Rubio do Wolves przez Barcelone?

> Hmmm, powiedzialbym, ze "legalne" i "pod stolem" (gdy to drugie uzyte w
> przenosni) nie sa kompatybilne ;-)

Niekoniecznie. Moga byc legalne ale nie byc etyczne.

IMHO sprawa jest prosta: klub moze wydac 0,5M$ na buyout. W proponowanej
przez Ciebie sytuacji wydaje wiecej ergo nie jest to legalne.

> [...]
> dlaczego Barcelona oddala Rubio przy buyoucie rzedu 1zl gdy sami
> zaplacili za jego prawa duzo wiecej?

A malo to jest dziwnych decyzji w sporcie?

Swietna argumentacja... Stern i spolka na pewno by ja kupili ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 07:18:35
Autor: L'e-szczur
On 3 Sie, 16:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Niekoniecznie. Moga byc legalne ale nie byc etyczne.

IMHO sprawa jest prosta: klub moze wydac 0,5M$ na buyout. W proponowanej
przez Ciebie sytuacji wydaje wiecej ergo nie jest to legalne.

Klub wydaje kase na "kontrakty reklamowe". To ze czesc tej kasy
zostanie uzyta przez Barcelone na wykup Rubio moze byc "niezalezne" od
intencji Wolves.

> A malo to jest dziwnych decyzji w sporcie?

Swietna argumentacja... Stern i spolka na pewno by ja kupili ;-P

Who cares. Oficjalnie klub zaplacilby 0,5M$ i tylko to dla Sterna
byloby istotne.
BTW wczoraj ogladalem program na TVP Sport o Benie Johnsonie i dosc
specjalnym traktowaniu go przez MKOL (w przeciwienstwie do Carla
Lewisa, ktory robil dokladnie to samo a mimo wszystko "nie wpadl"). W
sporcie WSZYSTKO jest mozliwe. Nawet to, ze mimo iz  zawodnicy w NBA
nie koksuja, to nie sa poddawani niektorym testom antydopingowym (albo
przynajmniej nie byli, bo nie wiem jak jest dzisiaj).

Pozdro

L'e-szczur

Rubio do Wolves przez Barcelone?