Rubio who?

Data: 2009-08-27 22:42:20
Autor: sooobi
Rubio who?
GRATULACJE
gdyby nie sedziowie wygralibysmy z Hiszpanami. Mielismy 2 razy wiecej fauli a ile z nich bylo gwizdnietych z kapelusza...ciezko by zliczyc. Nasi zagrali na nieprawdopodobnej skutecznosci za 3, Hiszpanie zreszta tez. Koszarek Szubarga super, Lampe slabizna, Gortat poza zbiorkami tez mizernie, Marc Gasol z nim robil co chcial (Striker keepuj skurczybyka!! ) Ignerski trojki ciskal jak szalony, w Hiszpani NIESAMOWITY zreszta jak zawsze Navarro.Rzuty z kolanka niesamowite.

A teraz czas na Rubio. NAJGORSZY zawodnik meczu, rzut nie dosc ze mizerny to wyglada w dodatku fatalnie. Chlopak nic nie pokazal, Logan z nim jechal w kilku akcjach jak chcial. Niech chlopak pogra w Europie bo na NBA sie nie nadaje.

Data: 2009-08-27 23:25:54
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 27 Sie, 22:42, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
[...]

To zobacz jeszcze raz mecz Stany-Hiszpania z ostatniej Olimpiady.
Rubio zagral jak stary wyga. Tylko, ze wtedy gral o zloty medal
przeciwko Chrisowi Paulowi, a nie o pietruszke przeciwko jakiemus
cieciowi nie wiadomo skad.
Poza tym czy uwazasz, ze jego sytuacja z kontraktem nie wplywa na jego
gre? Musi.
Im wczesniej Rubio przyjdzie do NBA tym lepiej dla wszystkich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 13:51:33
Autor: Szczepan Radzki
Rubio who?
L'e-szczur pisze:
[...]

Nie wierzę, wnioski po JEDNYM meczu?:)

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-28 05:23:16
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 13:51, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
> [...]
> Rubio zagral jak stary wyga. Tylko, ze wtedy gral o zloty medal
> przeciwko Chrisowi Paulowi, a nie o pietruszke przeciwko jakiemus

Skoro wszyscy moga to czemu nie ja? :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 14:58:59
Autor: Szczepan Radzki
Rubio who?
L'e-szczur pisze:
[...]

Pewnie, skoro wlazłeś między wrony... ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-28 06:05:53
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 14:58, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Skoro wszyscy moga to czemu nie ja? :-)

Pewnie, skoro wlazłeś między wrony... ;)

Ale nie wiesz jakie to ciezkie, gdy jest sie slowikiem :-))))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 19:04:38
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Rubio who?
Dnia 28-08-2009 o 08:25:54 L'e-szczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

Jeśli potwierdzą się doniesienia o wykupieniu jego kontraktu przez  Barcelonę, to moim zdaniem stanie się dokładnie odwrotnie - Rubio trafi do  NBA późno, albo też w ogóle.

Bo jeśli Barca wyłoży ok.5 mln dolarów (czy - jak kto woli - prawie 4 mln  euro) i podpisze z Rubio wieloletni kontrakt, to chyba nie po to, by go  puścić do NBA za rok czy dwa... za 500 tysięcy dolarów. A przecież można  śmiało przyjąć, że jego wartość za 2 lata będzie większa niż dzisiaj.

pzdr
kszyhu

Data: 2009-08-28 11:47:27
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 19:04, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 28-08-2009 o 08:25:54 L'e-szczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

euro) i podpisze z Rubio wieloletni kontrakt, to chyba nie po to, by go
puścić do NBA za rok czy dwa... za 500 tysięcy dolarów.

Umowa z Barcelona podobno ma byc na dwa lata. Nie chcialbym, zeby
Rubio byl kolejnym Sabonisem, ktory swoje najlepsze lata spedzil w
jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

A przecież można śmiało przyjąć, że jego wartość za 2 lata będzie większa niż dzisiaj.

Wartosc transferowa Rubio bedzie okreslona przez jego kontrak z
Barcelona. Wartosc rynkowa przez ewentualny nowy deal.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 01:28:38
Autor: sooobi
Rubio who?
wrote:

> [...]

Rubio byl kolejnym Sabonisem, ktory swoje najlepsze lata spedzil w
jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

L'e kupujesz Rubio za 2,1? Za 2 lata bedziesz go mial u siebie za 4,1:P

Data: 2009-09-01 02:05:19
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 1 Wrz, 10:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

L'e kupujesz Rubio za 2,1? Za 2 lata bedziesz go mial u siebie za 4,1:P

Nie da rady. Rubio nie ma umowy w NBA, wiec nie jest "draft
eligible" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-27 23:35:03
Autor: Pawel Grzeda
Rubio who?
sooobi pisze:

[...]

I wnioskujesz to po jednym towarzyskim meczu, do tego takim, gdzie polski obwod zagral totalny kosmos?

pozdr
PG

Data: 2009-08-28 00:41:23
Autor: sooobi
Rubio who?
On 27 Sie, 23:35, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]
> na NBA sie nie nadaje.

I wnioskujesz to po jednym towarzyskim meczu, do tego takim, gdzie

Oczywiscie ostatnie moje zdania to przesada, ale faktem jest ze Rubio
byl najgorszym zawodnikiem na boisku. Jesli jest takim "kozakiem" nie
powinno mu sie to nigdy przydazyc. Czy gra z USA czy gra z Angola
powinien grac na jakims poziomie. Poza tym nie lubie gnoja i jestem
cholernie subiektywny. Zrobili wokol niego taka otoczke a chlopak wg
mnie jest lata swietlne za Navarro(wiem inna pozycja) i przynajmniej w
ataku lata swietlne za Calderonem.

Data: 2009-08-28 00:54:40
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 09:41, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

byl najgorszym zawodnikiem na boisku. Jesli jest takim "kozakiem" nie
powinno mu sie to nigdy przydazyc. Czy gra z USA czy gra z Angola

A tam. 18-latek ma miec caly czas wysoka motywacje - bez wzgledu na
stawke? NGTH.

Poza tym nie lubie gnoja i jestem cholernie subiektywny.

I to w Tobie bardzo lubimy :D

Zrobili wokol niego taka otoczke a chlopak wg
mnie jest lata swietlne za Navarro(wiem inna pozycja) i przynajmniej w
ataku lata swietlne za Calderonem.

W ataku Rubio nie jest nawet przecietny (o ile za atak uznamy
wylacznie jego umiejetnosci strzeleckie). Ale w jego przypadku nie
mozna nie brac poprawki na wiek, ktora oczywiscie czyni moja opinie
rownie subiektywna jak Twoja. BTW Calderon jest z 10 lat od niego
starszy. Wyobrazasz sobie co z Rubio moze byc za 3-4 sezony, gdy
nabierze doswiadczenia w NBA i dalej bedzie mial ledwie 23 lata?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 01:07:05
Autor: sooobi
Rubio who?
On 28 Sie, 09:54, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> powinien grac na jakims poziomie.

A tam. 18-latek ma miec caly czas wysoka motywacje - bez wzgledu na

Nie 18latek a KAZDY profesjonalny sportowiec.

> [...]
> ataku lata swietlne za Calderonem.

W ataku Rubio nie jest nawet przecietny (o ile za atak uznamy
wylacznie jego umiejetnosci strzeleckie).

Jesli wezmiemy kazdy inny aspekt gry - Rubio byl przecietny w kazdym z
nich.

[...]

Nie wiem co z niego bedzie. Poki co mnie chlopak nieprzekonuje.

Rubio who?