Rubio who?

Data: 2009-08-27 23:35:03
Autor: Pawel Grzeda
Rubio who?
sooobi pisze:

A teraz czas na Rubio. NAJGORSZY zawodnik meczu, rzut nie dosc ze mizerny to wyglada w dodatku fatalnie. Chlopak nic nie pokazal, Logan z nim jechal w kilku akcjach jak chcial. Niech chlopak pogra w Europie bo na NBA sie nie nadaje.

I wnioskujesz to po jednym towarzyskim meczu, do tego takim, gdzie polski obwod zagral totalny kosmos?

pozdr
PG

Data: 2009-08-28 00:41:23
Autor: sooobi
Rubio who?
On 27 Sie, 23:35, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]
> na NBA sie nie nadaje.

I wnioskujesz to po jednym towarzyskim meczu, do tego takim, gdzie

Oczywiscie ostatnie moje zdania to przesada, ale faktem jest ze Rubio
byl najgorszym zawodnikiem na boisku. Jesli jest takim "kozakiem" nie
powinno mu sie to nigdy przydazyc. Czy gra z USA czy gra z Angola
powinien grac na jakims poziomie. Poza tym nie lubie gnoja i jestem
cholernie subiektywny. Zrobili wokol niego taka otoczke a chlopak wg
mnie jest lata swietlne za Navarro(wiem inna pozycja) i przynajmniej w
ataku lata swietlne za Calderonem.

Data: 2009-08-28 00:54:40
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 09:41, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

byl najgorszym zawodnikiem na boisku. Jesli jest takim "kozakiem" nie
powinno mu sie to nigdy przydazyc. Czy gra z USA czy gra z Angola

A tam. 18-latek ma miec caly czas wysoka motywacje - bez wzgledu na
stawke? NGTH.

Poza tym nie lubie gnoja i jestem cholernie subiektywny.

I to w Tobie bardzo lubimy :D

Zrobili wokol niego taka otoczke a chlopak wg
mnie jest lata swietlne za Navarro(wiem inna pozycja) i przynajmniej w
ataku lata swietlne za Calderonem.

W ataku Rubio nie jest nawet przecietny (o ile za atak uznamy
wylacznie jego umiejetnosci strzeleckie). Ale w jego przypadku nie
mozna nie brac poprawki na wiek, ktora oczywiscie czyni moja opinie
rownie subiektywna jak Twoja. BTW Calderon jest z 10 lat od niego
starszy. Wyobrazasz sobie co z Rubio moze byc za 3-4 sezony, gdy
nabierze doswiadczenia w NBA i dalej bedzie mial ledwie 23 lata?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 01:07:05
Autor: sooobi
Rubio who?
On 28 Sie, 09:54, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> powinien grac na jakims poziomie.

A tam. 18-latek ma miec caly czas wysoka motywacje - bez wzgledu na

Nie 18latek a KAZDY profesjonalny sportowiec.

> [...]
> ataku lata swietlne za Calderonem.

W ataku Rubio nie jest nawet przecietny (o ile za atak uznamy
wylacznie jego umiejetnosci strzeleckie).

Jesli wezmiemy kazdy inny aspekt gry - Rubio byl przecietny w kazdym z
nich.

[...]

Nie wiem co z niego bedzie. Poki co mnie chlopak nieprzekonuje.

Rubio who?