Rubio who?

Data: 2009-08-27 23:25:54
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 27 Sie, 22:42, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
A teraz czas na Rubio. NAJGORSZY zawodnik meczu, rzut nie dosc ze
mizerny to wyglada w dodatku fatalnie. Chlopak nic nie pokazal, Logan z
nim jechal w kilku akcjach jak chcial. Niech chlopak pogra w Europie bo
na NBA sie nie nadaje.

To zobacz jeszcze raz mecz Stany-Hiszpania z ostatniej Olimpiady.
Rubio zagral jak stary wyga. Tylko, ze wtedy gral o zloty medal
przeciwko Chrisowi Paulowi, a nie o pietruszke przeciwko jakiemus
cieciowi nie wiadomo skad.
Poza tym czy uwazasz, ze jego sytuacja z kontraktem nie wplywa na jego
gre? Musi.
Im wczesniej Rubio przyjdzie do NBA tym lepiej dla wszystkich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 13:51:33
Autor: Szczepan Radzki
Rubio who?
L'e-szczur pisze:
[...]

Nie wierzę, wnioski po JEDNYM meczu?:)

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-28 05:23:16
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 13:51, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
> [...]
> Rubio zagral jak stary wyga. Tylko, ze wtedy gral o zloty medal
> przeciwko Chrisowi Paulowi, a nie o pietruszke przeciwko jakiemus

Skoro wszyscy moga to czemu nie ja? :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 14:58:59
Autor: Szczepan Radzki
Rubio who?
L'e-szczur pisze:
[...]

Pewnie, skoro wlazłeś między wrony... ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-28 06:05:53
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 14:58, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Skoro wszyscy moga to czemu nie ja? :-)

Pewnie, skoro wlazłeś między wrony... ;)

Ale nie wiesz jakie to ciezkie, gdy jest sie slowikiem :-))))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 19:04:38
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Rubio who?
Dnia 28-08-2009 o 08:25:54 L'e-szczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

Jeśli potwierdzą się doniesienia o wykupieniu jego kontraktu przez  Barcelonę, to moim zdaniem stanie się dokładnie odwrotnie - Rubio trafi do  NBA późno, albo też w ogóle.

Bo jeśli Barca wyłoży ok.5 mln dolarów (czy - jak kto woli - prawie 4 mln  euro) i podpisze z Rubio wieloletni kontrakt, to chyba nie po to, by go  puścić do NBA za rok czy dwa... za 500 tysięcy dolarów. A przecież można  śmiało przyjąć, że jego wartość za 2 lata będzie większa niż dzisiaj.

pzdr
kszyhu

Data: 2009-08-28 11:47:27
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 28 Sie, 19:04, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 28-08-2009 o 08:25:54 L'e-szczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

euro) i podpisze z Rubio wieloletni kontrakt, to chyba nie po to, by go
puścić do NBA za rok czy dwa... za 500 tysięcy dolarów.

Umowa z Barcelona podobno ma byc na dwa lata. Nie chcialbym, zeby
Rubio byl kolejnym Sabonisem, ktory swoje najlepsze lata spedzil w
jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

A przecież można śmiało przyjąć, że jego wartość za 2 lata będzie większa niż dzisiaj.

Wartosc transferowa Rubio bedzie okreslona przez jego kontrak z
Barcelona. Wartosc rynkowa przez ewentualny nowy deal.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 01:28:38
Autor: sooobi
Rubio who?
wrote:

> [...]

Rubio byl kolejnym Sabonisem, ktory swoje najlepsze lata spedzil w
jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

L'e kupujesz Rubio za 2,1? Za 2 lata bedziesz go mial u siebie za 4,1:P

Data: 2009-09-01 02:05:19
Autor: L'e-szczur
Rubio who?
On 1 Wrz, 10:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> jakims zaplutym Kownie zamiast w Blazers.

L'e kupujesz Rubio za 2,1? Za 2 lata bedziesz go mial u siebie za 4,1:P

Nie da rady. Rubio nie ma umowy w NBA, wiec nie jest "draft
eligible" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Rubio who?