Ruch Chorzów a sprawa ŁKS

Data: 2009-06-04 15:14:57
Autor: Mamak z Galicji
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS
"Zaległości "Niebieskich" wobec najlepszych piłkarzy sięgają 70 tysięcy złotych - czytamy w "Przeglądzie Sportowym".
Zawodnikom wypłacono zaliczki za marzec, ale do uregulowania pozostały pensje za kwiecień i maj, premie meczowe (nie są płacone od września ubiegłego roku), premie za Puchar Polski i Puchar Ekstraklasy oraz wejściówki."
za onet.pl

Ja już się kompletnie pogubiłem. Jak to możliwe, że ŁKS wylatuje z ligi, a tuż obok jest klub, który boryka się z podobnymi(?) problemami finansowymi i bez problemu otrzymuje licencję? O co tu chodzi?

Mamak z Galicji

Data: 2009-06-04 15:17:29
Autor: Cavallino
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS
Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamakzgalicji@[SPAM_DUPA]wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ja już się kompletnie pogubiłem. Jak to możliwe, że ŁKS wylatuje z ligi, a tuż obok jest klub, który boryka się z podobnymi(?) problemami finansowymi i bez problemu otrzymuje licencję? O co tu chodzi?

Np. o przejrzystość?

Data: 2009-06-04 15:17:41
Autor: tees
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS

Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamakzgalicji@[SPAM_DUPA]wp.pl> napisał w wiadomości news:h08hco$ibl$1inews.gazeta.pl...

Ja już się kompletnie pogubiłem. Jak to możliwe, że ŁKS wylatuje z ligi, a tuż obok jest klub, który boryka się z podobnymi(?) problemami finansowymi i bez problemu otrzymuje licencję? O co tu chodzi?

Podobno Goszczyński naraził się prezesowi Lacie swego czasu i ten obiecał mu vendettę ;)
Tak przynajmniej wspominali ostatnio w jakimś programie na OSport.
Ile w tym prady - to ciężko powiedzieć.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-04 17:21:13
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS
Mamak z Galicji napisał(a):

[...]

O wysokość długów/zaległości?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-06-04 17:33:05
Autor: Wiszcz
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS

"Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> wrote in message news:h08ou2$ei4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mamak z Galicji napisał(a):

[...]

Witam,

Znaczy, ze w ŁKS niby sa wieksze zaleglosci?

Z tego co mi wiadomo to w ŁKS nie zostaly wyplacone pensje jedynie za ostatni miesiac. Ale to to chyba za dziwne byc nie powinno, bo w wielu firmach za poprzedni miesiac placi sie na przyklad do 10-tego...

Pisalem o Ruchu wczesniej. Jestem bardzo ciekaw jak oni dostali licencje.

Pozdrawiam,
Wiszcz
www.lksfans.pl

Data: 2009-06-05 06:02:11
Autor: Roberto
Ruch Chorzów a sprawa ŁKS
On 4 Cze, 17:33, "Wiszcz" <wojtek...@poczta.onet.pl> wrote:
"Henryk "Plumski" Plumowski" <use...@plumowski.pl> wrote in messagenews:h08ou2$ei4$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

firmach za poprzedni miesiac placi sie na przyklad do 10-tego...

Pisalem o Ruchu wczesniej. Jestem bardzo ciekaw jak oni dostali licencje.

Wiszczwww.lksfans.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Z tego co ja czytałem to wynikało, że nie chodzi o pensje dla
zawodników ale o zaległości wobec ZUS i brak dokumentów. Nie bronię
Ruchu.

Ruch Chorzów a sprawa ŁKS