Ruch - Jaga

Data: 2009-11-08 16:16:35
Autor: UGI
Ruch - Jaga
To jest obłęd co tam się dzieje. Warto ostatnio oglądać śląskie drużyny :-)

Data: 2009-11-08 17:32:02
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Ruch - Jaga
UGI pisze:
To jest obłęd co tam się dzieje. Warto ostatnio oglądać śląskie drużyny :-)

Obłęd to to jest to, że drużyny na tak żenującym poziomie jak Wisła, Ruch i Legia zajmują trzy pierwsze lokaty w lidze.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-11-08 17:35:17
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Ruch - Jaga
Pewna osoba, czyli Andrzej Zbierzchowski,
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

A tuzy okupują dno...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-11-08 16:51:20
Autor: Viking
Ruch - Jaga

"Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> wrote in message

A tuzy okupują dno...

normanie taka jaga to dzis graja jak real tylko szczescia nie miala, LOL

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-11-08 18:41:30
Autor: UGI
Ruch - Jaga

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości

Obłęd to to jest to, że drużyny na tak żenującym poziomie jak Wisła, Ruch i Legia zajmują trzy pierwsze lokaty w lidze.

Może, chociaz co trafiam na mecz Ruchu, to graja tak, że aż chce się oglądać.

Data: 2009-11-08 17:44:51
Autor: Viking
Ruch - Jaga

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message
Może, chociaz co trafiam na mecz Ruchu, to graja tak, że aż chce się oglądać.

bo widzsz pewne osoby w zyciu nie przyznaja ze ruch gra ladnie i skutecznie, wola swoja druzyne pomniejszyc i zrownac z piachem niz przyznac ze przeciwnik gra lepiej:) wiec jezeli ruch jest nr 2 aktualnie to tylko dlatego ze legia i wisla graja piach anie dlatego ze ruch gra dobrze:)

Data: 2009-11-08 21:01:07
Autor: Cavallino
Ruch - Jaga
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hd702c$bn2$1inews.gazeta.pl...

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message
Może, chociaz co trafiam na mecz Ruchu, to graja tak, że aż chce się oglądać.

bo widzsz pewne osoby w zyciu nie przyznaja ze ruch gra ladnie i skutecznie,

Jakie?
Bo jak do tej pory nikt na gre Ruchu nie narzekal, wrecz przeciwnie, to jedno z pozytywnych zaskoczen tej rundy.

Data: 2009-11-08 20:03:26
Autor: Viking
Ruch - Jaga

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Jakie?
Bo jak do tej pory nikt na gre Ruchu nie narzekal, wrecz przeciwnie, to jedno z pozytywnych zaskoczen tej rundy.

przedmowca:)
"Obled to to jest to, ze druzyny na tak zenujacym poziomie jak Wisla, Ruch i Legia zajmuja trzy pierwsze lokaty w lidze."

Data: 2009-11-08 21:06:39
Autor: Cavallino
Ruch - Jaga
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hd7867$eac$1inews.gazeta.pl...

[...]

Z w/w akurat Ruch gra najladniej.

Data: 2009-11-08 20:21:51
Autor: Viking
Ruch - Jaga

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Z w/w akurat Ruch gra najladniej.

pokusilbym sie o stwierdzenie ze gra najladniej w calej lidze ostatnie mecze, no poza legia gdzie cos nie zagralo, graja imho najladniejszy futbol i cieszy ze do tego skuteczny, zobaczymy co po zimie bedzie bo zima w polsce wszystko potrafi spierdolic, jeden blad w przygotowaniach i po formie...
no i szkoda ze to ladnie wyglada na polskim podworku bo jakos nie widze ich szans w europie wcale:(

Data: 2009-11-09 08:34:54
Autor: ..Aldi..
Ruch - Jaga
zobaczymy co po zimie bedzie bo zima w polsce wszystko potrafi spierdolic, jeden blad w przygotowaniach i po formie...

plus przebakiwania o PSV - w kontekscie Niedzielana
musze sie przyznac, ze nie moglem sie doczekac, az ten facet zacznie grac,
piekielnie szkoda mi go bylo w Wisle, choc to jej kibicuje...

ciesze sie, ze sie tak pieknie odnalazl w Ruchu... byleby nie zostal taka
kolejna (w swoim przypadku ponownie!) spadajaca gwiazda zaraz po
ewentualnym transferze na Zachód....

no i szkoda ze to ladnie wyglada na polskim podworku bo jakos nie widze ich szans w europie wcale:(

sad but true

Data: 2009-11-09 15:04:50
Autor: Przemek Budzyński
Ruch - Jaga
..Aldi.. <romek1@poczta.fm> napisał(a):
> zobaczymy co po zimie bedzie bo zima w polsce wszystko potrafi spierdolic, > jeden blad w przygotowaniach i po formie...

plus przebakiwania o PSV - w kontekscie Niedzielana

takie przebąkiwania dowodzą tylko zidiocenia dziennikarzy i niczego więcej.

Data: 2009-11-09 09:33:23
Autor: Cavallino
Ruch - Jaga
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hd798n$j6s$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Z w/w akurat Ruch gra najladniej.

pokusilbym sie o stwierdzenie ze gra najladniej w calej lidze ostatnie mecze,

No to chyba oczywiste.
Ale widac ze nam Polakom gra z kontry lezy równiez w odbiorze. ;-)
Tyle ze w ten sposób w Europie raczej nie powalczymy, takich kalek jak obroncy Jagi raczej nie bedzie.

Data: 2009-11-08 23:18:11
Autor: aMAN
Ruch - Jaga

Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:hd78cd$rui$1news.onet.pl...
[...]

moze i tak ale na razie z Wisla i Legia przegral, za 2 tyg ma szanse na przegrana z Lechem

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-11-09 09:35:15
Autor: Cavallino
Ruch - Jaga
Użytkownik "aMAN" <AMANN@GAZET.A.PL> napisał w wiadomości news:

moze i tak ale na razie z Wisla i Legia przegral, za 2 tyg ma szanse na przegrana z Lechem

Ale łatwo nie będzie, wobec wykartkowania Bosackiego Lech będzie grał z rekonwalescentem Wojtkowiakiem i pewnie Djurdjevicem w środku obrony.
Nikt z nich nie dogoni Niedzielana, a i z przepchnięciem Sobiecha może być kłopot.

Data: 2009-11-08 21:41:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Ruch - Jaga
Viking pisze:

[...]

Jak by grał lepiej, to by na Łazienkowskiej choćby istniał, już o zwycięstwie nie piszę. Nigdzie nie napisałem że akurat mecz z Jagą był brzydki bo nie był, faktycznie przyjemnie się go oglądało. Ale zdania o całej lidze nie zmienię.

Data: 2009-11-08 18:43:07
Autor: Przemek Budzyński
Ruch - Jaga
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):
To jest obłęd co tam się dzieje. Warto ostatnio oglądać śląskie drużyny :-)

oglądałem mecz Lecha z Polonią, oglądałem II połowę meczu Cracovii z Czarnymi
Koszulami i wreszcie dziś dostałem coś dobrego dla oczu. Bo już miałem się
załamać. A pewnie załamałbym, gdyby nie to, że z powodu dyżuru uciekły mi
mecze piątkowe :)

Data: 2009-11-08 19:42:16
Autor: AJK
Ruch - Jaga
08-11-2009  o godz. 12:46 UGI napisał:

To jest obłęd co tam się dzieje. Warto ostatnio oglądać śląskie drużyny :-)

No! Dymkowski do Kurantego, Kuranty do Kowalczyka, Kowalczyk do chrzanu ;-)  Chyba, że chodziło Ci o Piasta.

--
AJK

Data: 2009-11-09 08:28:00
Autor: ..Aldi..
Ruch - Jaga

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:ob05oftljweq$.dlgajk.cija...
[...]

:))
reszta grupy pewnie zrozumiała, o co chodziło UGI-emu

mnie ten mecz (Ruch-Jaga) też się BARDZO spodobał
nie wspominając o gradzie bramek, to gra była miła dla oka

Data: 2009-11-09 11:56:58
Autor: AJK
Ruch - Jaga
09-11-2009  o godz. 8:28 ..Aldi.. napisał:

[...]

Bardzo się zdziwisz, kiedy napiszę że ja też? :-)
Nie wspominając już o tym, że UGI pewnie zrozumiał o co z kolei chodziło
mnie :-)

mnie ten mecz (Ruch-Jaga) też się BARDZO spodobał

A komuś nie? --
AJK

Data: 2009-11-10 12:59:07
Autor: ..Aldi..
Ruch - Jaga

A komuś nie?

pewnie nikt się nie zgłosi, chyba że krzyki po bramkach budziły go z drzemki :))
ale tak mało tego dobra w naszych ligowych transmisjach, że trzeba było to powiedzieć :)

Data: 2009-11-08 22:06:26
Autor: CGC
Ruch - Jaga
Dnia Sun, 8 Nov 2009 16:16:35 +0430, UGI napisał(a):

To jest obłęd co tam się dzieje. Warto ostatnio oglądać śląskie drużyny :-)

Bramkarz Jagi wreszcie wpuścił te wszystkie, kumulujące się od kilku
kolejek setki. :-) W przyrodzie na dłuższą metę wszystko musi wyjść na
zero. ;-)

--
CGC

Data: 2009-11-09 12:42:16
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Ruch - Jaga
CGC pisze:
[...]

Tylko że zawsze lepiej przegrać raz piątką niż pięć razy po 1 :)
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Ruch - Jaga