Ruch - Lech

Data: 2010-11-07 23:06:10
Autor: Cavallino
Ruch - Lech
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:oo6jq7-hch.ln1alfa.polanka.net.pl...
Zgodnie z nową tradycją Lech po meczu pucharowym gra padlinę. Nie pomoże zmiana trenera jak piłkarze maja to w dupie.

Coś mi się mocno wydaje, że na razie ta zmiana trenera to nie do końca, bo jak na dłoni było widać, że grali taktyką ustaloną przez Zielińskiego, a w tym przypadku może i Kuźmę.
Czyli dokładnie odwrotnie niż kazałem kilka dni temu. :-(

Bo nie wierzę, żeby Bakero był na tyle głupi, że nie widział iż wystawianie prawoskrzydłowego na lewym, a lewoskrzydłowego na prawym skrzydle i łamanie każdej akcji do środka kończy się w lidze zawsze tak samo.

Prawidłowe ustawienie było od 72 minuty dopiero.
Oczywiście z miejsca Lech zaczął tworzyć jakieś sytuacje, kiepskie co prawda, ale zawsze cokolwiek.
Wcześniej jedno wielkie zero.

Wygląda, że ciężko będzie nawet na puchary się załapac.

Na razie to trzeba o utrzymanie powalczyć.

Ruch - Lech