Ruch Narodowy. Szansa czy zagrożenie?

Data: 2013-03-02 19:23:28
Autor: abc
Ruch Narodowy. Szansa czy zagrożenie?
Wrocław, 5 marca, Audytorium Instytutu Historycznego Uniwersytetu
Wrocławskiego, godz. 17:00

We wtorek 5 marca odbędzie się debata na Uniwersytecie Wrocławskim na temat
Ruchu Narodowego. Udział wezm± prof. Krzysztof Kawalec, Krzysztof Bosak -
członek rady decyzyjnej RN oraz Kornel Lenkowski. Debata odbędzie się w
audytorium Instytutu Historycznego UW o godzinie 17:00.

http://www.konserwatyzm.pl/artykul/9561/ruch-narodowy-szansa-czy-zagrozenie

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-03-02 19:39:34
Autor: pluton_
[...]

Narodowce wpierdola profesorowi, wyjebia za okno kornela i wypija atrament.

Nullification

Data: 2013-03-02 19:51:12
Autor: u2
Ruch Narodowy. Szansa czy zagroĹĽenie?
W dniu 2013-03-02 19:39, pluton_ pisze:
We wtorek 5 marca odbędzie się debata na Uniwersytecie Wrocławskim na
temat
Ruchu Narodowego. Udział wezmą prof. Krzysztof Kawalec, Krzysztof Bosak -
członek rady decyzyjnej RN oraz Kornel Lenkowski. Debata odbędzie się w
audytorium Instytutu Historycznego UW o godzinie 17:00.

Narodowce wpierdola profesorowi, wyjebia za okno kornela i wypija atrament.

E nie kazdy jest zomowcem jak ty plutek...-;)

Data: 2013-03-02 20:59:41
Autor: pluton_
> [...]
atrament.

E nie kazdy jest zomowcem jak ty plutek...-;)

Ale wiekszosc narodowcow jest ubekami, tak jak ty.

Nullification

Data: 2013-03-02 21:00:19
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 20:59, pluton_ pisze:
E nie kazdy jest zomowcem jak ty plutek...-;)
Ale wiekszosc narodowcow jest ubekami, tak jak ty.

Z pewnoscia jest sporo agentury wsrod narodowcow, ale ja nie naleze do narodowcow plutek. Ty jak najbardziej nosisz to brzemie polskosci, ale ja z pochodzenia ruski...-;)

Data: 2013-03-02 21:14:32
Autor: pluton_
> [...]

Z pewnoscia jest sporo agentury wsrod narodowcow, ale ja nie naleze do
narodowcow plutek. Ty jak najbardziej nosisz to brzemie polskosci, ale

Nie pisalem, ze jestes narodowcem. Pewnie jestes za glupi i cie nie chcieli.
Pisalem, ze wiekszosc narodowcow jest ubekami, tak jak ty.

A tym, ze jestes ruski z pochodzenia to sie nie chwal. My tu ruskich nie za
bardzo lubimy.

Nullification

Data: 2013-03-02 23:16:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Ruch Narodowy. Szansa czy zagrożenie?

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kgtm7e$vic$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Pisalem, ze wiekszosc narodowcow jest ubekami, tak jak ty.

A tym, ze jestes ruski z pochodzenia to sie nie chwal. My tu ruskich nie za

Ty pluton_, kim wy jeste¶cie?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-02 23:20:11
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 21:14, pluton_ pisze:
[...]

A skad tak dobrze znak ubekow plutek ? Pewnie z autopsji ...-;)

Data: 2013-03-03 11:31:43
Autor: pluton_
> [...]
za
> bardzo lubimy.

A skad tak dobrze znak ubekow plutek ? Pewnie z autopsji ...-;)

A owszem, robilem autopsje kilku. Mozgi mieli wielkosci orzechow wloskich.

Nullification

Data: 2013-03-03 11:32:29
Autor: u2
W dniu 2013-03-03 11:31, pluton_ pisze:
A skad tak dobrze znak ubekow plutek ? Pewnie z autopsji ...-;)
A owszem, robilem autopsje kilku. Mozgi mieli wielkosci orzechow wloskich.

Czyli dokladnie takie jak twoj plutek...-;)

Data: 2013-03-03 22:23:39
Autor: pluton_
Ruch Narodowy. Szansa czy zagrożenie?
Czyli dokladnie takie jak twoj plutek...-;)

Co ty tam wiesz, ruski.

Nullification

Data: 2013-03-02 20:22:23
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 marzec 2013 19:23:

[...]

Eeee... Jak profesory to szkoda klawiatury. :)

Ruch Narodowy. Szansa czy zagrożenie?