Ruch Odparcia Palikota

Data: 2011-10-15 15:57:57
Autor: abc
Ruch Odparcia Palikota
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/2132/pierwsi-czlonkowie-ruchu-odparcia-palikota

Data: 2011-10-15 14:08:58
Autor: obserwator
Ruch Odparcia Palikota
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/2132/pierwsi-czlonkowie-ruchu-odparcia-palik
ota

a sbecja zaciera rece i smieje sie z glupoty tych ludzi. Pozyteczni idioci
pomoga jej zrobic z tego pajaca, meza stanu:))

Data: 2011-10-15 16:11:35
Autor: u2
Ruch Odparcia Palikota
W dniu 2011-10-15 16:08,  obserwator pisze:
a sbecja zaciera rece i smieje sie z glupoty tych ludzi. Pozyteczni idioci
pomoga jej zrobic z tego pajaca, meza stanu:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie rozumiem twego zacierania raczek. Pewnie sadzisz, ze wypromujesz
palikmiota na prezia tak jak bonka - bula :)

Data: 2011-10-15 14:22:08
Autor: obserwator
Ruch Odparcia Palikota
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie rozumiem twego zacierania raczek. Pewnie sadzisz, ze wypromujesz
palikmiota na prezia tak jak bonka - bula :)

ja tez nie rozumiem, dlaczego udajesz Polaka.

Data: 2011-10-15 16:23:32
Autor: u2
Ruch Odparcia Palikota
W dniu 2011-10-15 16:22,  obserwator pisze:
ja tez nie rozumiem, dlaczego udajesz Polaka.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja nie udaje, ja jestem Polakiem, a ty udajesz zydka :)

Data: 2011-10-15 14:27:17
Autor: obserwator
Ruch Odparcia Palikota
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja nie udaje, ja jestem Polakiem, a ty udajesz zydka :)

ale kacapskim i jakims wyjatkowo glupkowatym. O zydach to najwiecej pisza
wlasnie kacapsy zydzi:)

Data: 2011-10-15 16:38:32
Autor: u2
Ruch Odparcia Palikota
W dniu 2011-10-15 16:27,  obserwator pisze:
[...]

No to jestes kacapskim zydkiem, a takich na peczki w GWnie :)

Data: 2011-10-15 14:51:45
Autor: obserwator
Ruch Odparcia Palikota
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No to jestes kacapskim zydkiem, a takich na peczki w GWnie :)

najwazniejsze, ze jestes wyjatkowo *rozumny* bot i spamer:)

http://www.projecthoneypot.net/ip_83.9.205.39

Data: 2011-10-15 17:42:08
Autor: u2
Ruch Odparcia Palikota
W dniu 2011-10-15 16:51,  obserwator pisze:
> [...]

http://www.projecthoneypot.net/ip_83.9.205.39

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Widac zes kacapski zydek z GWna i zajmujesz sie sledzeniem userow
usenetu, ale wiekszego sensu twojego sledzenia ni ma :)

Data: 2011-10-15 15:54:17
Autor: obserwator
Ruch Odparcia Palikota
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Widac zes kacapski zydek z GWna i zajmujesz sie sledzeniem userow
usenetu, ale wiekszego sensu twojego sledzenia ni ma :)

widac zes umyslowo chory, spadaj biedaku:)

Data: 2011-10-15 18:02:09
Autor: u2
Ruch Odparcia Palikota
W dniu 2011-10-15 17:54,  obserwator pisze:
[...]

A ty co, robisz za psychiatre w GWnie ? :)

Data: 2011-10-16 06:25:13
Autor: stevep
Ruch Odparcia Palikota
Dnia 15-10-2011 o 16:22:08  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie rozumiem twego zacierania raczek. Pewnie sadzisz, ze wypromujesz
palikmiota na prezia tak jak bonka - bula :)

ja tez nie rozumiem, dlaczego udajesz Polaka.

A coś ty taka niemota, to zakamuflowana opcja niemiecka.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-16 06:24:06
Autor: stevep
Ruch Odparcia Palikota
Dnia 15-10-2011 o 16:08:58  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

A rzeczywiści idioci wypisują takie brednie.

--
stevep

Data: 2011-10-16 10:14:25
Autor: Leprechaun
Ruch Odparcia Palikota

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ta kanalia obsrywator jeszcze się tu mutuje? Trzeba raz na zawsze pozbyć sie tej glisty morskiej!

BomBel

Data: 2011-10-15 19:04:31
Autor: pluton
Ruch Odparcia Palikota

Nie da sie oddzielic pederastii i pedofilstwa od biskupstwa. Rozdzial
biskupa od swiezego mieska jest sztuczny.

Nullification

Data: 2011-10-15 19:56:14
Autor: abc
Ruch Odparcia Palikota
Masz założony kaganiec?  Jesteś szczepiony, Pluto?

Data: 2011-10-15 19:58:22
Autor: pluton
Ruch Odparcia Palikota
Masz założony kaganiec?  Jesteś szczepiony, Pluto?

A co, chcesz mnie przeleciec ?

Nullification

Data: 2011-10-16 20:06:57
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Nie da sie oddzielic pederastii i pedofilstwa od biskupstwa. Rozdzial
biskupa od swiezego mieska jest sztuczny.

Dobre :)

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Ruch Odparcia Palikota