Ruch - Wisla

Data: 2009-12-06 16:44:56
Autor: Mark
Ruch - Wisla
Ufff. Pierwsze 60 minut tego meczu to masakra, a zwlaszcza w wykonaniu
Wisly.  Ile ja tam wiazanek puscilem pod nosem...
Bramka dla Ruchu i juz myslalem  - po meczu.
A potem nagle Skorza powiedzial jakies "abrakadabra" i  na boisku zrobila
sie inna Wisla.  I nie mozna tak bylo grac od poczatku?
Boguski. Ile on wnosi do druzyny to kazdy widzi, na szczescie na wiosne
bedzie juz gral od poczatku. Malecki - pyskacz, i sodowa za czesto odwala, ALE mu sie chce i probuje.
Marcelo,  w pierwszej polowie, wyjatkowo slabo

--
Mark

Data: 2009-12-06 16:59:12
Autor: Kwik
Ruch - Wisla
Mark pisze:
Malecki - pyskacz, i sodowa za czesto odwala, ALE mu sie chce i probuje.

IMO postepy widac golym okiem. Bedzie z niego pociecha, jeszcze wieksza niz jest. Pyskacz jest nieprzecietny, ale teraz nikt poza nim nie wchodzi miedzy 3 obroncow (i jeszcze mu sie czasem udaje). Takich ludzi wlasnie Wisla potrzebuje.

Do tego nalezy dodac:
Piotrek Brozek to chyba najlepszy zawodnik meczu. Swietna interwencja w 1. min, kilka innych udanych, bramka, asysta. Widac Skorza zareagowal prawidlowo tydzien temu, skoro go to tak zmobilizowalo.

Mariusz Jop - ze zdziwieniem odnotowalem kilka nietragicznych interwencji, ale k*&$^a kto nie utrzymal linii spalonego przy bramce Ruchu? A potem kto mial najblizej do Niedzielana ale truchtal sobie dalej spokojnie? A w 1. min, kto odpuscil prawa strone? Ten gosc musi odejsc!!!

Diaz - ladna akcja na 3:1 nie zmienia jego oceny, rusza sie jak mucha w smole, wiekszosc pilek w srodku stracona, bo jest spozniony o jedno tempo.

Kwik

Data: 2009-12-06 17:56:50
Autor: tees
Ruch - Wisla
Mark pisze:
Ufff. Pierwsze 60 minut tego meczu to masakra, a zwlaszcza w wykonaniu
Wisly.  Ile ja tam wiazanek puscilem pod nosem...

hehehe - pod nosem? :) Ja korzystałem z tego że żona z dzieckiem na zakupy pojechała :)))

Sam mecz strasznie mnie zmęczył, szczególnie ten jego fragment do straty bramki na 0-1. Później już lepiej, ale rewelacji nie ma... Są za to 3 pkt i to najważniejsze.

Widać straszny brak jakości w Wiśle. Po tym jak wylecieli Głowacki, Sobolewski, Boguski jeszcze nie doszedł do siebie - nie ma kto wziąć towarzystwa za twarz.

Chciałęm dopisać Brożka też, ale paradoksalnie, od kiedy go nie ma, Wisła strzela zdecydowanie więcej bramek ;)

Jop żenada. Diaz - poza ostatnią akcją - też żenada. Pawełek - miał choć jedno szybkie celne podanie z któego miała szanse pójść jakaś kontra? Kirm dziś niewidoczny też.

Cantoro mnie na plus zadziwił, ale on już tak ma, że jak się kontrakt kończy to zaczyna grać całkiem nieźle.

Duże ożywienie po wejściu Łobodzińskiego i Boguskiego.

W zimie konieczne zakupy.

pzdrw
tees

Data: 2009-12-06 21:44:53
Autor: Koriat
Ruch - Wisla
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfgnog$8g4$1news.onet.pl...
[...]
Widać straszny brak jakości w Wiśle. Po tym jak wylecieli Głowacki, Sobolewski, Boguski jeszcze nie doszedł do siebie - nie ma kto wziąć towarzystwa za twarz.
Przede wszystkim Sobol. Nie chce mi się sprawdzać jak wygląda statystyka z nim i bez niego, ale mam wrażenie, że to jego najbardziej brakuje - nawet nie z punktu widzenia czysto piłkarskiego, ale ze względów mentalnych.

Chciałęm dopisać Brożka też, ale paradoksalnie, od kiedy go nie ma, Wisła strzela zdecydowanie więcej bramek ;)
I to chyba nie jest żaden żart ani przypadek. Jak grał to wszyscy grali na niego. Przy jego słabej formie skutek był taki, że nic nie wchodziło. Teraz wiadomo- Brożka nie ma i trzeba to (czyli strzelenie bramki) załatwić inaczej.
[...]

Cantoro mnie na plus zadziwił, ale on już tak ma, że jak się kontrakt kończy to zaczyna grać całkiem nieźle.
To chyba nie do końca tak - tzn. wiem, że w przeszłości było i tak, ale chodzi mi o sytuację z tej rundy. Gdybyś po 8 latach gry w drużynie, gdzie niejednokrotnie byłeś liderem drużyny, był wpuszczany jako zapchajdziura to nie ma siły, żebyś osiągnął jakiś logiczny poziom. A Mauro 18 lat nie ma, żeby gonił po boisku i pokazywał w każdym meczu na co go stać. Ale jak było wiadomo, że będzie grał na stałe to poniżej pewnego (wcale nie najgorszego w skali drużyny) poziomu nie zszedł.
[...]
W zimie konieczne zakupy.
Przede wszystkim pytanie czy wykurują się Głowacki, Sobolewski, Singlar, Brożek, Boguski,Garguła i jaki poziom pokażą. I o ile o Głowę i Sobola to można być spokojnym to przede wszystkim pytanie na ile Garguła będzie wzmocnieniem. Ale oczywiście i jacyś nowi zawodnicy przydaliby się. No  i oczywiście paru bramkarzy z ligi indonezyjsko-tajlandzkiej na testy też powinni zaprosić, bo  inaczej zacznę się denerwować, że tradycja nie zostaje zachowana.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-12-06 22:38:30
Autor: Cavallino
Ruch - Wisla
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:

[...]

W tym meczu to chyba najwiecej o Brozku powinniscie mówic.
Uratowal Wam mecz jak nic.

Data: 2009-12-06 22:51:04
Autor: tees
Ruch - Wisla
Cavallino pisze:

W tym meczu to chyba najwiecej o Brozku powinniscie mówic.
Uratowal Wam mecz jak nic.

Racja. Widać bardzo mu zależało, żeby się "pokazać" za zeszły tydzień.
Efekt podobny do tego co grała cała Wisła kilka tygodni po Levadii. Problem w tym, żeby taki stan utrzymać na dłużej ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-12-06 22:54:28
Autor: Cavallino
Ruch - Wisla
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfh905$s3a$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Eeee, może Skorża nie trafi również z przygotowaniami zimowymi .... ;-)

Data: 2009-12-07 18:47:25
Autor: tees
Ruch - Wisla
Cavallino pisze:

Eeee, może Skorża nie trafi również z przygotowaniami zimowymi .... ;-)

Tyle, że Skorża nie popełnił błędu z przygotowaniami. On ZLEKCEWAŻYŁ Estończyków, sądząc że rozjadą ich na luziku, co imho akurat jeszcze gorzej o nim świadczy jak chodzi o tę sprawę...

pzdrw
tees

Data: 2009-12-07 19:33:08
Autor: Cavallino
Ruch - Wisla
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfjf3d$soh$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Eeee, może Skorża nie trafi również z przygotowaniami zimowymi .... ;-)

Tyle, że Skorża nie popełnił błędu z przygotowaniami. On ZLEKCEWAŻYŁ Estończyków,

O tym piszę.
Jak przygotuje formę na ostatnie mecze z mocnymi rywalami, to jest szansa że do tego momentu natracicie tyle punktów że wystarczy.
A jak odwrotnie, to że dostaniecie baty od całej czołówki i też będzie za mało. ;-)

Data: 2009-12-06 22:48:00
Autor: yamma
Ruch - Wisla
Mark wrote:
[...]

Nie podniecajcie sie tak. Legia tez ladne bramki strzelala Ruchowi. Lech równiez nie mial wiekszych problemów. Ten zespól jest najzwyczajniej w swiecie cienki w defensywie jak dupa weza. Przy pierwszej bramce dla Wisly naliczylem az 3 bledy (a wlasciwie wielblady) chorzowskiej defensywy. Druga bramka, to tez popis indolencji stoperów, którzy nie przypilnowali Marcelo. Ja sie caly czas zastanawiam jakim cudem taki Sadlok dostal powolanie do reprezentacji.
yamma

Ruch - Wisla