Ruch - Wisla

Data: 2012-03-25 22:19:15
Autor: Cavallino
Ruch - Wisla

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jknipp$i5d$1@inews.gazeta.pl...
Ciezko cos pisac kibicowi Wisly po tak slabym i beznadziejnym meczu. Wisla zagrala dzis gorzej niz Cracovia z Gornikiem w piatek. Taka masakryczna pyta jaka dzis Wisla "pokazala" to wstyd prawie jak przegrana w derbach.

Ostrzegałem, że jak Wisła spróbuje bawić się w kosynierów zamiast grać w piłkę, to w końcu trafi na przeciwnika który odda...

Nie wiem co sie musi stac w Wisle po sezonie ale chyba nie mniejsza rewolucja niz bedzie w Lechu...

W Lechu przynajmniej już się zaczęła.
W Wiśle chyba czas na to samo, wygląda że po prostu gwiazdeczkom nie chce się grać, skoro kontraktu i tak nikt z nimi nie przedłuży.

Ruch - Wisla