Ruch uliczny w Hanoi - filmik

Data: 2011-02-09 08:48:30
Autor: Don Pedro
Ruch uliczny w Hanoi - filmik
W dniu 2011-02-08 22:48, Barnaba pisze:
Witam,

tak niesmialo chcialbym wam pokazac jazde po Hanoi. Mialem okazje
pojezdzic naprawde sporo czasu (w godzinach szczytu i poza) po calym

Robi wrażenie. Wydaje mi się, że oni muszą mieć jakiś instynkt analogiczny do ryb w ławicy, żeby się nie zderzać.

--
pozdr
DP

Data: 2011-02-09 00:13:00
Autor: nightwatch77
Ruch uliczny w Hanoi - filmik

Robi wra¿enie. Wydaje mi siê, ¿e oni musz± mieæ jaki¶ instynkt
analogiczny do ryb w ³awicy, ¿eby siê nie zderzaæ.

Pewnie ci co tak nie umieli to ju¿ nie je¿dz±... a mo¿e wyros³y im
ma³e radarki jak u nietoperzy?

Data: 2011-02-09 21:24:34
Autor: Marcin N
Ruch uliczny w Hanoi - filmik

Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iitgs8$n21$1@news.onet.pl...
[...]

To nie instynkt, to ogólna uprzejmość. Każdy jest skłonny przepuścić innego, stąd płynność ruchu.

Data: 2011-02-09 23:14:11
Autor: Sir Piernik
Ruch uliczny w Hanoi - filmik
Marcin N pisze:
....>8
> To nie instynkt, to ogólna uprzejmość. Każdy jest skłonny przepuścić
> innego, stąd płynność ruchu.

Absolutnie masz racje!
Do tego dodal bym przewidywalnosc. Dokladnie wszyscy jezdza ze zblizona predkoscia wiec wiadomo czego sie spodziewac po kims z naprzeciwka.
Kilka razy widzialem "wyrywnych" jadacych o jakies 10-20 km/h szybciej niz wszyscy (czyli jechali 80-90). Nie wroze im dlugiego zycia!
Klakson sluzy tam do ostrzegania a nie do opieprzania wiec inaczej sie na niego reaguje...
Mowie to na podstawie prawie polrocznych obserwacji w Indiach.
Mam rowniez filmik ale nie z miasta tylko z trasy i bez "momentow" :).
http://www.sirpiernik.eu/Indie/video/MadrasNyveli.wmv

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe