Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym

Data: 2009-09-06 12:24:34
Autor: Technolog
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
Dnia Sun, 6 Sep 2009 00:00:45 +0200, Max_P napisa³(a):

Od d³u¿szego czasu notoryczna staje siê jazda na czerwonym na wydzielonym do
ruchu wahad³owego pasie drogi. Ka¿dy pewnie sie z tym spotka³. Po kilkunastu
(?) minutach stania jest zielone. Kawalkada rusza, potem zmiana i jest
czerwone, - kawalkada jeszcze jaki¶ czas jedzie dalej; w koñcu kto¶ siê
zatrzymuje. To, ¿e kto¶ siê zatrzymal przed czerwonym sygnalizatorem, nie
znaczy, ¿e po kolei zatrzymali sie wszyscy. Stan±³ pierwszy, drugi i trzeci,
ale ju¿ czwarty wyskoczy³ i pogoni³ za peletonem. Potem jeszcze wyskoczy³
siódmy, jedenasty i dwudziesty. N-ty pogoni³ jak widaæ by³o pierwszego ale z
tych z naprzeciwka.

Trzeciego i czwartego jeszcze widzia³em, ale dalszych nie mia³em ju¿ okazji
:)

Ka¿dy kij ma dwa koñce, jedno z takich wahade³ by³o ustawione pod znaczn±
górkê. I widaæ by³o - szczególnie je¿d¿±c tam codziennie, ¿e ustawione to
jest pod tak± sytuacjê, ¿e pod t± górkê z czerwonego rusza tir, wiêc rusza
wolno i jedzie wolno, bo nie ma jak siê rozpêdziæ pod górkê - co z reszt±
siê zdarza³o. By³a wiêc tak gigantyczna przerwa, gdy obie strony mia³y
czerwone, ¿e wje¿d¿anie na czerwonym, gdy tirów nie by³o, roz³adowywa³o
korki.

Ale generalnie raczej ludzie wje¿d¿ali na czerwonym na zdrowy rozs±dek,
nigdy nie u¶wiadczy³em tam sytuacji zablokowania siê wahad³a z tego powodu.

Natomiast najwyra¼niej - z tego co piszesz - zawsze znajd± siê jacy¶
bezmy¶lni ciule, którzy jad± na rympa³. Inny pojecha³, to i ja pojadê,
tyle, ¿e ten inny popartza³ i pomy¶la³, zanim pojecha³.

Data: 2009-09-06 13:11:47
Autor: J_K_K
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym

U¿ytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:m13r9ez2lmpb$.xczje0gjrtqv$.dlg40tude.net...
By³a wiêc tak gigantyczna przerwa, gdy obie strony mia³y
czerwone, ¿e wje¿d¿anie na czerwonym, gdy tirów nie by³o, roz³adowywa³o
korki.

Na takie co¶ mo¿na siê odwa¿yæ,
gdy przez radio dogada siê z "drug±" stron±,
¿e "tamci" maj± ju¿ czerwone.

A i tak nie ma gwarancji, ¿e kto¶ nie robi
sobie jaj, albo, ¿e kto¶ nie wyjecha³ z bocznej
pomiêdzy ¶wiat³ami.

Jak kto¶ siê na co¶ takiego decyduje,
to niech ma ¶wiadomo¶æ skutków
- do¶æ d³ugi odcinek na wstecznym
to chyba naj³agodniejszy wymiar kary.

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-06 17:39:04
Autor: Technolog
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
Dnia Sun, 6 Sep 2009 13:11:47 +0200, J_K_K napisa³(a):

[...]

To siê odbywa³o zawsze w ci±gu, nie by³o przerwy, do której mogliby siê
"wcisn±æ" ci z przeciwka. Poza tym wci±¿ mieli czerwone. Jak kto¶ tak
dobija z dalsza, to sam sobie winien.

Data: 2009-09-06 21:27:43
Autor: Max_P
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym

"J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm>

Na takie co¶ mo¿na siê odwa¿yæ,
gdy przez radio dogada siê z "drug±" stron±,
¿e "tamci" maj± ju¿ czerwone.

No to mnie rozbroi³e¶ ¿e tak powiem na maxa maxymalnego: - ca³y czas my¶la³em, ¿e CB to patent na przekraczanie przepisów w temacie ograniczenia szybko¶ci. Nie przysz³o mi do g³owy (widocznie mam za ciasn±?), ¿e dziêki radiu mo¿na jechaæ na czerwonym. Wow.

Max

Data: 2009-09-06 22:26:43
Autor: J_K_K
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym

U¿ytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h812e2$bk2$1news.onet.pl...

"J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm>

Na takie co¶ mo¿na siê odwa¿yæ,
gdy przez radio dogada siê z "drug±" stron±,
¿e "tamci" maj± ju¿ czerwone.

No to mnie rozbroi³e¶ ¿e tak powiem na maxa maxymalnego

B±d¼ uprzejmy nie wyrywac jednego zdania z ca³ej wypowiedzi.

: - ca³y czas
my¶la³em, ¿e CB to patent na przekraczanie przepisów w temacie ograniczenia szybko¶ci.

Ma³o wiesz o CB.

Pzdr

JKK

Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym