Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym

Data: 2009-09-08 23:23:18
Autor: Adam P³aszczyca
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
Dnia Sun, 6 Sep 2009 00:00:45 +0200, Max_P napisa³(a):

Od d³u¿szego czasu notoryczna staje siê jazda na czerwonym na wydzielonym do
ruchu wahad³owego pasie drogi. Ka¿dy pewnie sie z tym spotka³. Po kilkunastu

E, tam, kilku.
znaczy, ¿e po kolei zatrzymali sie wszyscy. Stan±³ pierwszy, drugi i trzeci,
ale ju¿ czwarty wyskoczy³ i pogoni³ za peletonem. Potem jeszcze wyskoczy³
siódmy, jedenasty i dwudziesty. N-ty pogoni³ jak widaæ by³o pierwszego ale z
tych z naprzeciwka.

I wtedy przydaje siê rejestratorek :D

jechali z obydwu stron i zrobi³ sie taki burdel, ¿e dosz³o prawie do
mordobicia.

A powinno doj¶æ i by siê gnojki oduczy³y. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2009-09-09 16:20:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 8 Sep 2009, Adam P³aszczyca wrote:

Dnia Sun, 6 Sep 2009 00:00:45 +0200, Max_P napisa³(a):

siódmy, jedenasty i dwudziesty. N-ty pogoni³ jak widaæ by³o pierwszego ale z
tych z naprzeciwka.

I wtedy przydaje siê rejestratorek :D

  Co prawda to prawda.
  Jak tak czytam w±tek, to nachodzi mnie pytanie: a ilu z tych, co widz±
¿e "wszyscy jad±" na czerwonym sygnalizuje to na 112.

jechali z obydwu stron i zrobi³ sie taki burdel, ¿e dosz³o prawie do
mordobicia.

A powinno doj¶æ i by siê gnojki oduczy³y.

  Dasz g³owê, ¿e nie mieliby znacznej przewagi liczebnej? :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-09-10 20:59:09
Autor: Adam P³aszczyca
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
Dnia Wed, 9 Sep 2009 16:20:50 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

I wtedy przydaje siê rejestratorek :D

  Co prawda to prawda.
  Jak tak czytam w±tek, to nachodzi mnie pytanie: a ilu z tych, co widz±
¿e "wszyscy jad±" na czerwonym sygnalizuje to na 112.

¯aden - i ich rozumiem. Jedziesz gdzie¶, jeste¶ poza domem. Masz kilka
godzin do stracenia? Bo tyle zajmie spisywanie zeznañ, wizyty w s±dzie etc. A do tego ca³a reszta bêdzie Ci przyklejaæ ³atke 'kapusia'.
A powinno doj¶æ i by siê gnojki oduczy³y.

  Dasz g³owê, ¿e nie mieliby znacznej przewagi liczebnej? :>

Dam g³owê. --

Data: 2009-09-11 01:09:31
Autor: badzio
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
On 10 Wrz, 20:59, Adam P³aszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
> [...]

godzin do stracenia? Bo tyle zajmie spisywanie zeznañ, wizyty w s±dzie etc.

A nie wystarczy zadzwonic, zglosic zdarzenie i jechac dalej? Niechby
pozniej policmajstrzy zatrzymali takiego yntelygenta co przejechal na
czerwonym i powiedzieli 'dostalismy zgloszenie ze przejechal Pan na
czerwnoym'. Nawet jesli sprawa zakonczy sie na pogadance, to koles za
drugim razem pomysli zanim zignoruje sygnalizacje.
A jesli masz zapis z rejestratorka - wyslij film mailem do lokalnej
komendy policji, w CC podaj redakcje lokalnej gazety. W pewnym
momencie powinno zadzialac :)

A do tego ca³a reszta bêdzie Ci przyklejaæ ³atke 'kapusia'.

Cala reszta tzn kto? Ten jeden pajac, co przejechal na czerwonym? Jego
koledzy, ktorym sie wyzali? I co z tego? Jakos nie pasuje mi to
stwierdzenie do Twoich postow na grupie :P

Data: 2009-09-16 01:01:07
Autor: Adam P³aszczyca
Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym
Dnia Fri, 11 Sep 2009 01:09:31 -0700 (PDT), badzio napisa³(a):

A nie wystarczy zadzwonic, zglosic zdarzenie i jechac dalej? Niechby

Nie, nie wystarczy.

A do tego ca³a reszta bêdzie Ci przyklejaæ ³atke 'kapusia'.

Cala reszta tzn kto? Ten jeden pajac, co przejechal na czerwonym? Jego

Twoje otoczenie, no chyba, ¿e masz jakie¶ specyficzne. --

Data: 2009-09-11 18:12:51
Autor: Jacek_P
Adam P³aszczyca napisal:
I wtedy przydaje siê rejestratorek :D

Fakt. I tu, jako nasladowca, musze przyznac ci racje.
I mam coraz mniejsze opory moralne przed wysylaniem
tego policji za potwierdzeniem odbioru :) (cyfrowo znaczy sie).
Innej drogi wyeliminowania targowych nabywcow PJ nie ma.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Ruch wahad³owy i jazda na czerwonym