Ruch warg?. - *eksperci* od katastrofy, przerosli Mrozka:))

Data: 2011-02-28 23:37:18
Autor: boukun
Ruch warg?. - *eksperci* od katastrofy, przerosli Mrozka:))

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgsd1$72p$1inews.gazeta.pl...

..no i jak, mozna ten rzad traktowac powaznie?

Obśmiałem historyjkę z kłótnią generała Błasika i kapitana Protasiuka raz,
obśmiałem i drugi, no, powiedziałem, sobie, starczy, ile można, koniec na ten
temat. Ale, gdzie tam, koniec, po prostu życie przerosło wszystko, co zdołałem
na ten temat wymyśleć w swojej pokręconej, podzielonej i rozjątrzonej
psychice, wiadomo, jak to u pisowca.

Nie oglądałeś filmu "Dawno, dawno temu w Ameryce" z Robertem De Niro? Już przed dziesiątkami lat FBI potrafiła podsłuchiwać mafiozów z ruchu warg..., dlatego zasłaniali usta...

boukun

Ruch warg?. - *eksperci* od katastrofy, przerosli Mrozka:))