Ruchawka w Afryce

Data: 2010-01-08 21:33:53
Autor: topek
Ruchawka w Afryce
http://www.sport.pl/pilka/1,87772,7434912,Atak_na_autobus_druzyny_Togo__Zabity_kierowca__ranni.html
"Nieznani sprawcy otworzyli ogień do autobusu wioz±cego piłkarzy Togo, którzy przyjechali na Puchar Narodów Afryki do Angoli. W ataku zgin±ł kierowca. Dwóch piłkarzy, lekarzy i podróżuj±cy z ekip± dziennikarz zostali ranni. - Strzelali do nas jak do psów. Napastnicy byli zakapturzeni i uzbrojeni po zęby - powiedział piłkarz Thomas Dossevi [...]"

No to grubo moi mili :)
W obliczu tych wydarzen i fakt okradzenia 2 czy 3 ekip w RPA pare miesiecy temu coraz gorzej widzi mi sie pomysl z organizowaniem imprez w tak niebezpiecznych miejscach.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-08 22:25:17
Autor: Marcin Kasperski
Ruchawka w Afryce

"GROMy" reprezentacji jadÄ…cych na MĹš majÄ… radochÄ™ - szykuje siÄ™ fajna
wycieczka i okazja bycia non-stop przy kadrze narodowej.

Data: 2010-01-08 22:31:22
Autor: Citizen Cain
Ruchawka w Afryce

Użytkownik "topek"

No to grubo moi mili :)
W obliczu tych wydarzen i fakt okradzenia 2 czy 3 ekip w RPA pare miesiecy temu coraz gorzej widzi mi sie pomysl z organizowaniem imprez w tak niebezpiecznych miejscach.

Teraz już wiemy, czemu przerżnęli¶my eliminacje. Ze strachu.

CC

Data: 2010-01-09 01:36:55
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
Ruchawka w Afryce

"Citizen Cain" <cc1@go2.pl>:

(...) niebezpiecznych miejscach.

Teraz już wiemy, czemu przerżnęli¶my eliminacje. Ze strachu.

Juz byla grupka, co miala cykora, zeby pojechac na zgrupowanie. Ci co byli opowiedzieli jak tam jest przerypane, ledwo z zyciem uszli, a Grzes jeszcze cos z obozem kombinuje... Panie, jedz pan, ale bez nas, daj pan spokoj!

Pzdr
AZ
--
www.darth.here.de

Data: 2010-01-08 22:57:06
Autor: UGI
Ruchawka w Afryce

Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomo¶ci

W obliczu tych wydarzen i fakt okradzenia 2 czy 3 ekip w RPA pare miesiecy temu coraz gorzej widzi mi sie pomysl z organizowaniem imprez w tak niebezpiecznych miejscach.

To od pocz±tku dla normalnego kibica był idiotyzm. Najwazniejszym punktem obok samych meczów zawsze jest możliwo¶ć zwiedzania danego państwa, szczególnie tak egozytycznego. Tu jedyne co sie zobaczy to mury ogradzajace hotel. Choc pewnie na czas mistrzostw na kazdym rogu będzie dwoch policjantow.

Data: 2010-01-08 23:07:04
Autor: 2late
Ruchawka w Afryce
On 08/01/2010 6:27 PM, UGI wrote:

[...]

Chyba nie bedzie tak zle. Nie bylem ale wiem ze sporo Brytyjczykow jezdzi tam na wakacje i bardzo sobie chwala. Z wyjatkiem moze jakichs spektakularnych trrorystyczno-politycznych akcji nie ma sie chyba co obawiac. A mistrzostwa nawet w USA wymagaly super zabezpieczen. Podejrzane dzielnice zdarzaja sie i w Nowym Jorku, takie, do ktorych nie warto sie zapuszczac. Wiec odrobina zdrowego rozsadku wystarczy. Trzeba byc dobrej mysli. :)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-01-08 23:34:47
Autor: topek
Ruchawka w Afryce
UGI pisze:

[...]
Dokladnie tak samo to widze.
A juz zabawa z lokalsami w takim np Johanesburgu to moze byc ciekawa dla Europejczyka (innego bialego) biorac pod uwage ilosc morderstw popelnianych w tym miescie i historie apartheidowa RPA.

Data: 2010-01-09 22:29:38
Autor: Marcin Kasperski
Ruchawka w Afryce
To od początku dla normalnego kibica był idiotyzm. Najwazniejszym
punktem obok samych meczów zawsze jest możliwość zwiedzania danego
państwa, szczególnie tak egozytycznego. Tu jedyne co sie zobaczy to
mury ogradzajace hotel. Choc pewnie na czas mistrzostw na kazdym rogu
będzie dwoch policjantow.

Afryce jako takiej turniej się należał. A jednym z motywów wygranej RPA
był ... termin. W fajnych turystycznie krajach (np. Maroko, Tunezja,
Egipt) w czerwcu jest pieroĹ„sko gorÄ…co.  Nawet byĹ‚y jakieĹ› dyskusje czy
nie dałoby się zagrać w innym miesiącu ale nic z nich nie wynikło.

No i została Afryka południowa, a tam RPA to i tak oaza spokoju i
bogactwa.

Data: 2010-01-11 14:33:03
Autor: Marcin Kasperski
Ruchawka w Afryce
grzeda <grzedaWYTNIJ@gazeta.pl> writes:

Marcin Kasperski pisze:
[...]

Merytorycznie: bo jest tam od groma dobrych piłkarzy, cała seria silnych piłkarsko
nacji i duĹĽe zainteresowanie kibicĂłw.

Pragmatycznie: ponad pięćdziesięciu głosujących członków FIFA, którzy
zaczynają umieć ze sobą współpracować ;-)

Data: 2010-01-11 23:00:41
Autor: grzeda
Ruchawka w Afryce
Marcin Kasperski pisze:

Merytorycznie: bo jest tam od groma dobrych piłkarzy, cała seria silnych piłkarsko
nacji i duĹĽe zainteresowanie kibicĂłw.

No w ten sposob, to wyeliminowales jedynie Antarktyde i byc moze Australie (ze wzgledu na wielkosc proby). Europie, Azji i Amerykom rowniez sie nalezalo.

Pragmatycznie: ponad pięćdziesięciu głosujących członków FIFA, którzy
zaczynają umieć ze sobą współpracować ;-)

Ta...

pozdr
PG

Data: 2010-01-12 00:45:34
Autor: Marcin Kasperski
Ruchawka w Afryce
Merytorycznie: bo jest tam od groma dobrych piłkarzy, cała seria
silnych piłkarsko nacji i duże zainteresowanie kibiców.

No w ten sposob, to wyeliminowales jedynie Antarktyde i byc moze
Australie (ze wzgledu na wielkosc proby). Europie, Azji i Amerykom
rowniez sie nalezalo.

Należało się i ... miały. Azja jeden (Korea+Japonia), Ameryka Północna
trzy (2xMeksyk, 1xUSA), Ameryka Południowa cztery (Urugwaj, Brazylia,
Chile, Argentyna), Europa dziesięć (już sobie daruję).

A Afryka ĹĽadnego.

Data: 2010-01-12 15:01:08
Autor: grzeda
Ruchawka w Afryce
Marcin Kasperski pisze:

...miały.

Bodaj 12 krajow mialo final LM u siebie. W tym Hiszpanie, Anglicy i Niemcy. Wlasnie w tych trzech panstwach odbeda sie trzy nastepne finaly LM.

pozdr
PG

Data: 2010-01-09 14:19:54
Autor: tomus_king

[...]

> [...]