Ruchy po treade-deadline-owe

Data: 2012-03-23 10:13:55
Autor: HubertusBlues
Ruchy po treade-deadline-owe
Co ciekawsze zmiany na ostaniej prostej w RS:
1. OKC zatrudnili Pana Prezesa. Według zapowiedzi Fisher ma wnieść doświadczenie, szczególnie z PO oraz grac jako rezerwowa jedynka. Pierwszy mecz pokazał, że może być używana również jako podstawowa jedynka z przesunięciem Westbrooka na dwójkę. Może się udać, bo im mniej piłki w rękach Westbrooka tym łatwiejsza gra całego zespołu.
2. Miami zatrudnili Turiafa według zasady - "kochanego cielska igdy za dużo"
3. Blazers przytulili zfgodnie z ta samą zasadą JJ Hicksona. Niech pobiega troche do końca sezonu grając radosną koszykówke o nic. Jak cała drużyna.
4. Bobcats wykupili kontrakt Diawa przy obopulnym zadowoleniu. Spurs szykuja się juz do przechwycenia Borysa w imię pogłębiana głebokiego składu.

ciekawie, nieprawdaż

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-23 13:09:36
Autor: HubertusBlues
HubertusBlues <hblues.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

I jeszcze jeden gigant mi umknął:
5. Girizzlies postanowili nieco urozmaicić swój nudny rooset i dodali potencjalnego AllStara - Gilberta Arenasa. Nie ma to jak nudzacy się GM, który czuje, ze musi pokazać, ze ni ebeirze pieniędyz za nic

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-23 23:22:45
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-03-23 14:09, HubertusBlues pisze:

[...]

Drżałem, gdy chodziła plotka, że Lakers rozważają zatrudnienie Arenasa.
Szczęśliwie Manitu uchował.

Data: 2012-03-27 08:42:39
Autor: HubertusBlues
Tomasz Radko <trad@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Drżałem, gdy chodziła plotka, że Lakers rozważają zatrudnienie Arenasa.

No szczęśliwe dni w LA. Ale chodizły jeszcze plotki o zainteresowaniu Lakers Allanem Iversonem. ;)
Nie chwal dnia przed .....

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-27 10:47:53
Autor: s
[...]

No i jest jeszcze Marbury.
Do wyboru, do koloru.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-27 11:29:26
Autor: lorak
W dniu 2012-03-27 10:47, s pisze:
[...]

Marbury zrobił zawrotną karierę (podobno nawet dojrzał i jest prawdziwym liderem) w chinach i ani myśli się stamtąd ruszać.

Data: 2012-03-27 12:03:19
Autor: s
[...]

Taa?
Jak mu idzie?

Masz jakies linki?
W ogole nie sledze tamtej ligi...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-27 15:54:54
Autor: lorak

http://sportsillustrated.cnn.com/2012/writers/bryan_armen_graham/03/21/stephon-marbury-china/index.html

Data: 2012-03-27 08:41:29
Autor: HubertusBlues
HubertusBlues <hblues.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

5. Girizzlies postanowili nieco urozmaicić swój nudny rooset i dodali potencjalnego AllStara - Gilberta Arenasa. Nie ma to jak nudzacy się GM, który czuje, ze musi pokazać, ze ni ebeirze pieniędyz za nic

Kolejne efekty wyścigu zbriojeń:
6. Dallas signed guard/forward Kelenna Azubuike. Niezapominajmy, że a) to zawodnik, kóry dawał 14pts 5 reb przy skuteczności 46% z gry; b) nie grał w koszykówkę od końca sezonu 2010

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-27 10:44:48
Autor: s
Ruchy po treade-deadline-owe
Kolejne efekty wyścigu zbriojeń:
6. Dallas signed guard/forward Kelenna Azubuike. Niezapominajmy, że a) to
zawodnik, kóry dawał 14pts 5 reb przy skuteczności 46% z gry;

Ta skutecznosc robi wrazenie w momencie, gdy wspomnimy, ze to swingman nie stroniacy od rzutu za 3.

b) nie grał w
koszykówkę od końca sezonu 2010

.... a wspomniane statystyki wykrecal przede wszystkim w GSW, gdzie jak nauczylo nas doswiadczenie, wypromowac swingamana nie jest zadnym problemem.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-28 20:21:22
Autor: Gerard
s <s@wp.pl> napisał(a):
.... a wspomniane statystyki wykrecal przede wszystkim w GSW, gdzie jak nauczylo nas doswiadczenie, wypromowac swingamana nie jest zadnym problemem.

Gone with the wind - Przeminęło z Nelsonem.
Teraz zdobywają średnio 10ppg mniej niż za jego kadencji i od razu widać po
wynikach swingmanów ;)
Podobnie jak dobra gra PG's za kadencji D'Antoniego. Swoją drogą ciekawe gdzie teraz wyląduje.

pozdr

Data: 2012-03-29 09:56:43
Autor: s
Ruchy po treade-deadline-owe

Gone with the wind - Przeminęło z Nelsonem.
Teraz zdobywają średnio 10ppg mniej niż za jego kadencji i od razu widać po
wynikach swingmanów ;)

Czy ja wiem, czy tak do konca przeminelo...

Rush odzyl znaczaco po przenosinach do Oakland.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-29 14:37:53
Autor: Gerard
s <s@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> wynikach swingmanów ;)

Czy ja wiem, czy tak do konca przeminelo...

Rush odzyl znaczaco po przenosinach do Oakland.

"Odżył znacząco"? We wktórym pakecie tematów?
Poza tym że mniej rzuca, za to na lepszych skutecznościach to ja nie widzę u
niego żadnej poprawy.

pozdr

Data: 2012-03-29 16:43:43
Autor: s
W dniu 2012-03-29 16:37, Gerard pisze:
s<s@wp.pl>  napisał(a):

[...]

Aa, no to ja widze.
W kazdym pakiecie oprócz przechwytów i wspomnianych PPG/FGA.

Z czego wzrost FG o 6% to naprawde sporo. Plus asysty o blisko 50% i bloki o blisko 100%.
Jak na tego przecietnego grajka - robi wrazenie, choc pozornie moze sie wydawac, ze chlopak stoi w miejscu, bo PPG siadlo.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-29 15:24:38
Autor: Gerard
s <s@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Z czego wzrost FG o 6% to naprawde sporo. Plus asysty o blisko 50% i bloki o blisko 100%.

Bloki faktycznie poprawił jak i wspomniane skuteczności, ale reszta to
kosmetyczne zmiany, bo w GSW nie było komu rozpychać się pod koszem w tym
roku. Gra po prostu ciut bardziej efektywnie, ale do odżycia to mu jeszcze
daleko. Nie mówiąc, że do wypromowania się potrzebuje przede wszystkim ppg, a
to, jak napisałeś, kuleje. Może teraz po odejściu Monty? Choć zdaje się że
Thompson przejął pałeczkę.

pozdr
G --

Data: 2012-03-23 15:13:37
Autor: s
Ruchy po treade-deadline-owe

2. Miami zatrudnili Turiafa według zasady - "kochanego cielska igdy za dużo"

Nie tylko IMO.
Ten facet naprawde potrafi pozytywnie i walecznie nakrecic zespol.
To nie jest li tylko kloc w typie Edka Curry'ego.

Pozdr
Slawek

Ruchy po treade-deadline-owe