Ruchy pozorne

Data: 2017-07-23 12:41:46
Autor: pulsar
Ruchy pozorne
http://www.tvn24.pl/andrzej-duda-spotka-sie-z-przewodniczacym-krajowej-rady-sadownictwa,759153,s.html

Można się spotykać... tylko po co, skoro decyzje
podjęte, polecenia wydane, a decydent sprzeciwu
nie znosi... żeby się sprzeciwić trzeba mieć jaja,
a tych najwyraźniej brak...

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 03:54:37
Autor: Zenek Kapelinder
Ruchy pozorne
Zawsze mozesz isc uprawiac kandeling.

Data: 2017-07-23 13:07:13
Autor: pulsar
Ruchy pozorne
Zawsze mozesz isc uprawiac kandeling.

Nie masz nic więcej do powiedzenia, wypiłeś -
nie pisz.

Data: 2017-07-23 04:16:13
Autor: Zenek Kapelinder
Ruchy pozorne
Ty pizdziak nigdy nie miales nic do powiedzenia.

Data: 2017-07-23 13:37:43
Autor: pulsar
Ruchy pozorne
Ty pizdziak nigdy nie miales nic do powiedzenia.

Ale teraz mam, kutasiaku. A ty nie miałeś,
nie masz i miał nie będziesz.

Data: 2017-07-23 04:18:47
Autor: Bytomir Kwasigroch
Ruchy pozorne
użytkownik pulsar napisał:
> Zawsze mozesz isc uprawiac kandeling.

Nie masz nic więcej do powiedzenia, wypiłeś -
nie pisz.

https://youtu.be/IkmaHIQM_K8

Krótko zwięźle i na temat:)

Data: 2017-07-23 14:55:08
Autor: Bene Natus UBywatel
Ruchy pozorne zenusia w kotłowni
Zawsze mogie isc uprawiac marszczenie freda. Wyłupiasta to lubi,a  ja uwielbiam.

Data: 2017-07-23 08:33:59
Autor: Stachu Chebel
Ruchy pozorne
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 12:41:47 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
[...]

Poczekajmy 21 dni. Sądzę, że wypełni rolę notariusza. Obym się mylił !!

Ruchy pozorne