Rudy Gay i jego 100milionow

Data: 2010-07-01 20:53:35
Autor: sooobi
Rudy Gay i jego 100milionow
Kryzys??
W Memphis na pewno nie, tyle kasy dosanie za 6lat...

JA PIERD**

Data: 2010-07-01 21:09:11
Autor: wiLQ
Rudy Gay i jego 100milionow
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kryzys??

Jest kryzys - umyslowy ;-)

W Memphis na pewno nie, tyle kasy dosanie za 6lat...

Hmmmm, "According to Yahoo! Sports,  Rudy Gay has 'agreed to a
five-year, $81.6 million deal with Memphis'".
 Tak czy inaczej to circa 16M$/y... piekny strzal w stope.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 21:37:53
Autor: Tomasz Radko
Rudy Gay i jego 100milionow
W dniu 2010-07-01 21:09, wiLQ pisze:

Hmmmm, "According to Yahoo! Sports,  Rudy Gay has 'agreed to a
five-year, $81.6 million deal with Memphis'".
 Tak czy inaczej to circa 16M$/y... piekny strzal w stope.

Przejęli koronę króla strzelców od Bucks.

Data: 2010-07-01 21:54:57
Autor: wiLQ
Rudy Gay i jego 100milionow
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmmmm, "According to Yahoo! Sports,  Rudy Gay has 'agreed to a
> five-year, $81.6 million deal with Memphis'".
>  > Tak czy inaczej to circa 16M$/y... piekny strzal w stope.

Przejęli koronę króla strzelców od Bucks.

Zwrociliscie uwage, ze autorem prawie wszystkich newsow jest Adrian
Wojnarowski z Yahoo? Takie ma dobre zrodla?
Wspomnial tez jeszcze o ofercie Suns dla Frye'a 25M$/5y...

Swoja droga, plany B, C i D szybko wylatuja za okno dla druzyn, ktore
czekaja na decyzje wielkiej trojki... --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 22:26:48
Autor: Tomasz Radko
Rudy Gay i jego 100milionow
W dniu 2010-07-01 21:54, wiLQ pisze:
[...]

Wojnarowski, mam wrażenie, pisał o NBA dla jakiejś gazety w Detroit czy
okolicy. Michigan, Wisconsin, Minnesota - to jest jeden region. On może
tam mieć swoje wtyki.

Data: 2010-07-01 23:53:26
Autor: sooobi
Rudy Gay i jego 100milionow
wiLQ pisze:
[...]

Wezma Josha Howarda za MLE i beda mieli to samo co Memphis od Gaya za 15:)

Data: 2010-07-01 22:25:02
Autor: s
Rudy Gay i jego 100milionow
sooobi pisze:
Kryzys??
W Memphis na pewno nie, tyle kasy dosanie za 6lat...

JA PIERD**

I misterny plan Kahna, zeby skopiowac wyczyn wiLQa i obudowac sie w tym roku SFami, jakby lekko stracil na rozmachu. Teraz to juz musi zapolowac na Jamesa :D

Pozdr
Slawek

Rudy Gay i jego 100milionow