Rudy dogoni艂 Europ臋

Data: 2011-04-30 10:38:49
Autor: Inc
Rudy dogoni艂 Europ臋

Donald Tusk (2007-11-23):

"Szanowni Pa艅stwo! Panie Marsza艂ku! Wysoka Izbo! Kiedy w kampanii wyborczej przekonywa艂em Polak贸w, 偶e uda nam si臋 dogoni膰 najbardziej rozwini臋te kraje Europy, m贸wi艂em z pe艂nym przekonaniem. To nie by艂 chwyt propagandowy. Wiem, 偶e my Polacy mo偶emy tego dokona膰 i wiem, 偶e nie wszyscy odnajduj膮 w sobie wiar臋 w to, 偶e Polacy mog膮 tego dokona膰. Mam nadziej臋, 偶e te s艂owa, kt贸re wypowiem i mam nadziej臋, 偶e praktyka naszego rz膮dzenia przekona tych w膮tpi膮cych w to, 偶e Polacy s膮 zdolni do takiego skoku, 偶e uwierz膮 w si艂y w艂asnego narodu. Ja wierz臋."

2011:

Min臋艂y trzy lata rz膮d贸w Platformy Obywatelskiej. Rz膮d贸w, kt贸re oznaczaj膮:

- rosn膮ce w niespotykanym dot膮d tempie zad艂u偶enie kraju;
- spadek rozwoju gospodarczego, wzrost bezrobocia i pog艂臋bianie si臋
   r贸偶nic spo艂ecznych;
- 艂atanie 鈥瀌ziury bud偶etowej鈥 kosztem najbiedniejszych obywateli
   (np. podnoszenie podatku VAT);
- wyprzeda偶 ostatnich warto艣ciowych sk艂adnik贸w maj膮tku narodowego;
- pog艂臋bianie zapa艣ci w s艂u偶bie zdrowia i d膮偶enie do prywatyzacji
   szpitali;
- konsekwentne zmniejszanie i os艂abianie polskiej armii;
- dalsz膮 degradacj臋 takich dziedzin, jak o艣wiata, kultura, nauka;
- monopolizacj臋 medi贸w przez uk艂ad liberalno-lewicowy;
- pob艂a偶anie dla zachowa艅 korupcyjnych (np. afera hazardowa);
- serwilizm polskich w艂adz wobec Niemiec i Rosji oraz bezkrytyczny
   stosunek do Unii Europejskiej;
- ukrywanie prawdy o przyczynach katastrofy smole艅skiej.

Rz膮dy PO to czas dla Polski stracony. W roku 2011 odb臋d膮 si臋 wybory parlamentarne. Wybory, od kt贸rych zale偶y dalszy kierunek, w jakim p贸jdzie nasz kraj. Jako 艣wiadomi Polacy nie mo偶emy dopu艣ci膰 do powt贸rki tego, co sta艂o si臋 w roku 2010, gdy PO wygra艂a wybory prezydenckie i samorz膮dowe.

Dlatego apelujemy o to, by w najbli偶szych wyborach wystartowa艂a TYLKO JEDNA LISTA grupuj膮ca si艂y patriotyczne i prawicowe. Apelujemy zar贸wno do kierownictwa Prawa i Sprawiedliwo艣ci, by otworzy艂o si臋 na mniejsze 艣rodowiska polityczne, jak i do przyw贸dc贸w tych 艣rodowisk, by pow艣ci膮gn臋li swoje ambicje w imi臋 wsp贸lnego dobra.

Mnogo艣膰 list prawicowych w wyborach parlamentarnych spowoduje bezsensowne rozbicie g艂os贸w, co mo偶e sprawi膰, 偶e przez nast臋pne cztery lata Polsk膮 b臋dzie rz膮dzi膰 PO. Taki scenariusz by艂by dla naszej Ojczyzny tragiczny! Zr贸bmy wszystko, by do niego nie dopu艣ci膰!

Zr贸bmy wszystko, by JEDNA LISTA patriotyczna i prawicowa, na kt贸rej znajd膮 si臋 ludzie uczciwi i kompetentni, zdecydowanie wygra艂a najbli偶sze wybory. Umo偶liwi to powo艂anie jeszcze w roku 2011 rz膮du naprawd臋 kieruj膮cego si臋 polsk膮 racj膮 stanu. Rz膮du, kt贸ry rozliczy cztery lata szkodliwej w艂adzy PO i przyst膮pi do odbudowy Niepodleg艂ej Rzeczypospolitej. Rz膮du, kt贸ry skutecznie zablokuje szkodliw膮 polityk臋 prezydenta Komorowskiego.

Na taki rz膮d od 2007 roku czekaj膮 miliony Polak贸w, w tym ni偶ej podpisani. Dlatego nie wolno nam zmarnowa膰 tej szansy! Historia nam tego nie wybaczy!

     Maria Adamus
     Kpt. 偶w. Zbigniew Sulatycki
     Ks. Czes艂aw Wala
     Bogumi艂 Zaczyk ORN
     Maria Ciesie艂kiewicz ORN
     Zbigniew Pacak Francja
     dr Pyrkosz ORN
     Mieczys艂aw Urba艅ski ORN
     Prof. J贸zef Szaniawski
     J贸zef Rusznica
     J贸zef Cuba艂a Prezes Stow. Przyjaci贸艂 AK
     Krzysztof Wojciechowski re偶yser
     Hanna Szczepanowska
     Jan Gajewski
     Aleksander Matwiejszyk
     Roman 呕abi艅ski
     Marek Chwalewski, Pabianice
     Anna J贸藕wiak, Jas艂o
     Zofia Cesarz, Jas艂o
     Helena Cesarz, Jas艂o
     Irena Patalas, Pozna艅
     Dorota Su艂ek, Warszawa
     J贸zef Szewczyk, Jas艂o
     Natalia Stanek, Jas艂o
     Ferdynand Stanek, Jas艂o
     Jolanta Sowi艅ska, Jas艂o
     Piotr Granowski, Cz臋stochowa
     Tadeusz Skibi艅ski, Warszawa
     Krystyna Sienkiewicz, Warszawa
     Zofia Pogonowska, Z膮bki
     Wojciech Jaxa-Byhowski, Warszawa
     El偶bieta Jaxa-Byhowska, Warszawa
     Tadeusz Kaczmarski, Bielsko-Bia艂a
     Anna Pindor-Mychaskiw, 呕yrard贸w
     Zofia Korzeniowska, Gdynia
     Wojciech Paciorkowski, Warszawa
     Ewa K臋dra-Za艂oga, Kra艣nik
     Danuta Zwierzchowska, Milan贸wek
     Arkadiusz Wilczynski, Warszawa
     Janina Wilczyska, Warszawa
     Barbara Makowska, Warszawa
     Artur Osowski, Warszawa
     Barbara 艁ukowska, Warszawa
     Wanda Miecznikowska, Warszawa
     Alicja Twardawy, Warszawa
     Hanna Chyla, Warszawa
     Danuta Nieborak, Wyszk贸w
     Les艂awa Turek, Warszawa
     Stanis艂aw Chlebny, Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski
     Zofia Lasek, Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski
     Marianna Marchewka, Ostr贸w Wielkopolski
     Lidia Marzec, Gliwice
     Stanis艂aw Marzec, Gliwice