Rudy i jego banda łupi nas bez litości

Data: 2011-06-24 04:34:32
Autor: Leszczur
Rudy i jego banda łupi nas bez litości
On 24 Cze, 05:37, Inc <g...@lljl.pl> wrote:
Państwo bierze od nas coraz więcej

Dzień wolności podatkowej przypada coraz później.
Oferta dla obywateli jednak nie poprawia się.

Państwo żąda od nas coraz więcej. Pracujemy na nie
prawie pół roku. Niestety w ślad za wysoką ceną
funkcjonowania państwa nie podąża serwis, który ono
oferuje. Szwankuje niemal wszystko - służba zdrowia,
przedszkola, sądy, drogi, koleje. Zasadne jest zatem
pytanie: gdzie podziewają się te pieniądze.
Odpowiedź brzmi: państwo je marnuje.

Państwo marnuje pieniądze bo usilnie stara się je oszczędzać.
Drogi, stadiony, porty lotnicze, dworce - wszystko budowane jak
najtaniej, a potem trzeba albo przedłużać terminy, albo zaraz po
oddaniu remontować bo się rozlatuje. Mówię to od dawna - biednych
krajów nie stać na tanie inwestycje.
I jak to jest że starożytni Rzymianie budowali drogi po których jeździ
się do tej pory, a u nas tydzień po oddaniu obwodnicy już się wszystko
sypie?

Finansuje bezzasadne przywileje i biurokratyczną machinę
obsługującą redystrybucję naszego bogactwa.

Piękne zdanie. Piękne i kompletnie bez sensu.

Zdecydowanie lepiej by było, aby więcej pieniędzy
zostawało w kieszeniach podatników, którzy dostaliby
jasny przekaz: liczcie na siebie, a nie na rząd.

Oni dostaja ten przekaz tak czy inaczej. Przecież ostatnio pojawiły
się wyliczenia nowy remerytur z drugiego filaru.

Jestem przekonany, że ludzie najlepiej poradziliby
sobie z zagospodarowaniem własnych pieniędzy. Z
korzyścią dla państwa i gospodarki.

Nom - wydaliby je. Na telewizory, samochody, kolie z brylantami, a
potem na starość i tak by przyszli do Rządu po pomoc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-24 14:34:24
Autor: K.S.

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:19660c4f-2547-4d28-8bee-03cdf70e2ef2a7g2000vby.googlegroups.com...
[...]

[....]
Finansuje bezzasadne przywileje i biurokratyczną machinę
obsługującą redystrybucję naszego bogactwa.

Piękne zdanie. Piękne i kompletnie bez sensu.
[....]
L'e-szczur

A to się popisałeś ............
Jest ponad pół miliona urzędników.
4 razy więcej niż 20 lat temu.
Pleciesz co ci śłina .......

Data: 2011-06-24 05:57:37
Autor: Leszczur
On 24 Cze, 14:34, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
> Finansuje bezzasadne przywileje i biurokratyczną machinę
> obsługującą redystrybucję naszego bogactwa.

Piękne zdanie. Piękne i kompletnie bez sensu.
> [...]

Nie w samej ilości jest problem!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-24 13:05:41
Autor: obserwator
Rudy i jego banda łupi nas bez litości
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Nie w samej ilości jest problem!

oczywiscie, ze nie w samej ilosci jest problem, ale to jest jeden z dowodow na to, jak od tzw. transformacji ustrojowej, to panstwo sie zwija, a nie rozwija.

Szczegolnie totalny niedowlad obserwuje sie od momentu kiedy do wladzy doszedl
rezim (tak rezim)  Tuska.

Data: 2011-06-24 06:13:14
Autor: Leszczur
Rudy i jego banda łupi nas bez litości
On 24 Cze, 15:05, "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

Nie w samej ilości jest problem!

oczywiscie, ze nie w samej ilosci jest problem, ale to jest jeden z dowodow
na to, jak od tzw. transformacji ustrojowej, to panstwo sie zwija, a nie rozwija.

Wzrost poziomu biurokracji jest jedną z pochodnych rządów
demokratycznych i wiecznego przekazywania władzy z rąk do rąk.

Szczegolnie totalny niedowlad obserwuje sie od momentu kiedy do wladzy doszedl
rezim (tak rezim)  Tuska.

Za czasów PiS było aż za dużo "władności". Tusk jest niebezpieczny,
ale nie tak jak alternatywa.

Data: 2011-06-24 13:02:03
Autor: obserwator
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
A to się popisałeś ............
Jest ponad pół miliona urzędników.
4 razy więcej niż 20 lat temu.
Pleciesz co ci śłina .......

popisal sie kompletna ignorancja, nieznajomoscia faktow lub po prostu sam jest
zupelnie odmozdzony. Postkomusz mendia produkuja hurtowo taki rodzaj wyborcow dla PO.  --

Data: 2011-06-24 16:30:39
Autor: K.S.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu21sb$b7n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fakt.
Ledwo ten wątek został zainicjowany, a już dwóch kretynów dopisało kretyńskie komentarze.

Data: 2011-06-24 20:05:57
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 16:30, K.S. pisze:
Postkomusz mendia produkuja hurtowo taki rodzaj wyborcow dla PO.
Fakt.
Ledwo ten wątek został zainicjowany, a już dwóch kretynów dopisało kretyńskie komentarze.

Nie robia tego bezinteresownie :)

Data: 2011-06-24 20:42:41
Autor: K.S.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e04d206$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to jeszcze gorzej, bo ich mocodawcy są jeszcze większymi kretynami skoro wydają pieniąsze na takie kretyństwa.
Chyba że:.....
Ci ludzie są wynajęci w celu kompromitowania ugrupowania konkurencyjnego wobec ich mocodawców. Pisząc ewidentne głupoty za komś można go przez to jeszcze bardziej pogrążyć.

Data: 2011-06-24 21:01:56
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 20:42, K.S. pisze:
> [...]
Ci ludzie są wynajęci w celu kompromitowania ugrupowania konkurencyjnego wobec ich mocodawców. Pisząc ewidentne głupoty za komś można go przez to jeszcze bardziej pogrążyć.

Na usenecie pewnie stawka mniejsza niz na internetowych forach. Tam za
taki post mogliby dostac dwa zeta :)

Data: 2011-06-24 19:06:10
Autor: pluton
Rudy i jego banda łupi nas bez litości
Państwo marnuje pieniądze bo usilnie stara się je oszczędzać.

Panstwo marnuje pieniadze, bo taka jest natura panstwa.

Nullification

Data: 2011-06-24 19:37:32
Autor: K.S.

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu2g7m$1l1$1inews.gazeta.pl...
Państwo marnuje pieniądze bo usilnie stara się je oszczędzać.

Panstwo marnuje pieniadze, bo taka jest natura panstwa.
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for

A złodziej kradnie, bo taka jego natura.

Rudy i jego banda łupi nas bez litości