Rudy i wiara

Data: 2011-03-08 23:38:41
Autor: Inc
Rudy i wiara

Donald Tusk (2007-11-23):

"Szanowni Państwo! Panie Marszałku! Wysoka Izbo! Kiedy w kampanii wyborczej przekonywałem Polaków, że uda nam się dogonić najbardziej rozwinięte kraje Europy, mówiłem z pełnym przekonaniem. To nie był chwyt propagandowy. Wiem, że my Polacy możemy tego dokonać i wiem, że nie wszyscy odnajdują w sobie wiarę w to, że Polacy mogą tego dokonać. Mam nadzieję, że te słowa, które wypowiem i mam nadzieję, że praktyka naszego rządzenia przekona tych wątpiących w to, że Polacy są zdolni do takiego skoku, że uwierzą w siły własnego narodu. Ja wierzę."

Data: 2011-03-09 07:11:35
Autor: sofu
Rudy i wiara

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:il73p1$31i$1news.eternal-september.org...

[...]

Wiara czyni cuda!

sofu

Data: 2011-03-09 11:29:18
Autor: Azxse
Rudy i wiara

[...]

A ty durny myślałeś, że Tusk za ciebie posprząta kibel? Do roboty lewusy!

AAA

Rudy i wiara