Rudy ochłonął trochę

Data: 2019-10-16 15:39:21
Autor: boukun
Rudy ochłonął trochę
- PiS wygrał wybory, jednak większość w Senacie będzie miała opozycja. I tu mój serdeczny apel: aby tego zjednoczonego wysiłku nie zmarnować na konflikty - mówił Donald Tusk. Przewodniczący Rady Europejskiej stwierdził także, że nadchodzące wybory prezydenckie będą "absolutnie strategiczną sprawą".

- Jarosław Kaczyński chce współpracy z opozycją w Senacie? Brzmi to jak nieświeży dowcip na stand-upie - powiedział były premier. Tusk dał do zrozumienia, że nie wierzy w Jarosława Kaczyńskiego jako ,,gołąbka pokoju". - Kiedy słyszę o współpracy, to zastanawiam się: dlaczego w Senacie, gdzie przegrałeś chłopie? - zaznaczył.

- Przez 4 lata najprawdopodobniej będzie rządzić Prawo i Sprawiedliwość. Aby powstrzymać ten rząd, trzeba mieć siłę weta prezydenckiego. Dla opozycji najważniejsze jest wybranie takiego kandydata na prezydenta, który będzie miał siłę wygrania - przyznał Donald Tusk.

https://wiadomosci.wp.pl/bruksela-donald-tusk-komentuje-wyniki-wyborow-parlamentarnych-6435763221633153a

Wyborca
21 min. temu

Prezydentem to niech zostanie w Niemczech to jego ojczyzna

marys
21 min. temu

gdy podbierał Kluzik-Rostowską to się tym nie przejmował. Ale ten Pan [prawdy nigdy nie mówi.

akta2::((>
20 min. temu

on i szanowanie Rodaków?????::))-koń by się uśmiał!!!

Wyborca
1 min. temu

Oskar zdrajcow nie potrzebujemy
Dajmy już spokój, ma straszne życie
1 min. temu

Okradł swój naród, służy Niemcom, naciąga kapcie na kulasy kanclerzycy a ona i tak go olewa i ośmiesza publicznie....

Ziuta
2 min. temu

Merkel niech kundel wetuje.Miał możliwość.

Data: 2019-10-16 15:54:37
Autor: u2
Rudy ochłonął trochę
W dniu 16.10.2019 o 15:39, boukun pisze:
- Przez 4 lata najprawdopodobniej będzie rządzić Prawo i Sprawiedliwość. Aby powstrzymać ten rząd, trzeba mieć siłę weta prezydenckiego.

ano, antypolska szuja, dla którego polskość to nienormalność, chce nadal rozwalać Bolanda

Data: 2019-10-16 16:45:28
Autor: boukun
Rudy ochłonął trochę
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Michał
1 godzinę temu

nie wiem czy oni kiedykolwiek rozumieją że nie są w rządzie od walki z PiSem
tylko od służeniu nam obywatelom. mogą ewentualnie się z czymś nie zgadzać a
nie walczyć.

14 min. temu

?????powiedział, co wiedział???? chłop"europejski" na usługach
wroga???

50+
1 godzinę temu

Kto choć trochę jest w miarę inteligentny od razu zauważył że komentarz
Tuska odnośnie wyborów to był ssssyk a nie życzliwość i wola porozumienia
dla dobra kraju.

Data: 2019-10-17 07:09:22
Autor: Runt
Rudy ochłonął trochę
W dniu 2019-10-16 o 15:54, u2 pisze:
W dniu 16.10.2019 o 15:39, boukun pisze:
- Przez 4 lata najprawdopodobniej będzie rządzić Prawo i Sprawiedliwość. Aby powstrzymać ten rząd, trzeba mieć siłę weta prezydenckiego.

ano, antypolska szuja,

Kogo tak nazywasz kanalio?

dla którego polskość to nienormalność,

Kto z PiS uciekł do PE?

chce nadal rozwalać Bolanda

Tak nazywasz Polske? Ty jesteś Polakiem?

--
Runt

Data: 2019-10-22 23:01:55
Autor: Pisiorowy Escobar
Rudy ochłonął trochę
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, antypolska szuja, dla którego polskość to nienormalność, chce nadal rozwalać Bolanda

widzę podwójniak że dalej z czytania pała :DDDDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-10-23 21:46:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Rudy ochłonął trochę
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, antypolska szuja, dla którego polskość to nienormalność, chce nadal rozwalać Bolanda

rusek, ty siedź cicho zdrajco

Data: 2019-10-17 07:15:16
Autor: Runt
Rudy ochłonął trochę
W dniu 2019-10-16 o 15:39, boukun pisze:
- PiS wygrał wybory, jednak większość w Senacie będzie miała opozycja.

W W-wie do Senatu nie dostał się nikt z PiS!
Kidawa spuściła niezłe manto "Jarosław, Polskę zbaw!".

--
Runt

Data: 2019-10-17 07:35:33
Autor: boukun
Rudy ochłonął trochę
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
- PiS wygrał wybory, jednak większość w Senacie będzie miała opozycja.

W W-wie do Senatu nie dostał się nikt z PiS!
Kidawa spuściła niezłe manto "Jarosław, Polskę zbaw!".
Runt

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ta Kidawa do niczego się nie nadaje, bardzo źle wygląda, szybko się starzeje, widać, że polityka jej nie służy. Za dwa lata będzie jak wiejska lekarka...

boukun

Data: 2019-10-17 07:58:28
Autor: Runt
Rudy ochłonął trochę
W dniu 2019-10-17 o 07:35, boukun pisze:
[...]

Tylko do głaskania kota? ;-))

bardzo źle wygląda,

https://tinyurl.com/kidawa-fotka

szybko się starzeje, widać,

https://tinyurl.com/kidawa-fotka2

że polityka jej nie służy.

https://tinyurl.com/kidawa-fotka3

Za dwa lata będzie jak wiejska lekarka...

https://tinyurl.com/kidawa-lekarka-wiejska
--
Runt

Rudy ochłonął trochę