Rudy odszczekaj swoje kłamstwa

Data: 2011-06-22 10:42:53
Autor: Tomek
Rudy odszczekaj swoje kłamstwa

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:itrpfl$ohc$2dont-email.me...

       Premier D. Tusk - "kto tego nie rozumie niech się  nie zabiera za rządzenie.."

Facet po prostu żyje PR-em. Sądził, że wystarczy chciejstwo, żeby wszystko pięknie działało. Niestety, nie wziął się do tego metodycznie i nie zaczął od najważniejszego - korpucji, która położy każde przedsiewzięcie.
Zamiast wybudować jedną autostradę o długości 100 km między dwoma miastami, zaczął budować gdzie sie dało. Podobnie z innymi inwestycjami. A jego posunięcia z inwestorami z Kataru czy Chin to kabareciarze od początku wzieli na tapetę.
Tusk to mistrz obietnic, szef  - na moje oko - dość mało panujący nad swoimi wpsółpracownikami, w dodatku kryjący szemrane interesy (vide afera hazardowa). Generalnie - żenada, tyle że za nasze pieniądze. Za to zadłużenie kraju będzie prwadopodobnie pierwszym premiermem, który zostanie rozliczony już wkrótce przed Trybunałem Stanu, bowiem działał na szkodę Polski i jej obywateli.
Tomek

Data: 2011-06-22 10:46:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e01ab40$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Za to zadłużenie kraju będzie prwadopodobnie pierwszym premiermem, który zostanie rozliczony już wkrótce przed Trybunałem Stanu, bowiem działał na szkodę Polski i jej obywateli.
Tomek

Nie Polski i jej obywateli, a wyłącznie na szkodę PiS. Szkodnik jeden! ;)

BomBel

Data: 2011-06-22 12:23:14
Autor: cirrus
[...]

To co napisałeś to bezwątpienia żenada.