Rudy się przyznał

Data: 2014-11-28 23:57:08
Autor: Mark_Woydak
Rudy się przyznał
mx02.eternal-september.org + User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl = KANALIA
PODSZYWACZ!!!

MW

GNIDA "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości

Tusk: Ludzie byli mną zmęczeni

Donald Tusk właśnie udzielił wywiadu w jednym z największych brytyjskich
dzienników. Co powiedział? Że ludzie byli nim już w Polsce zmęczeni...

Byłemu premierowi zebrało się na szczerość. Po raz pierwszy tak otwarcie
mówi o klimacie politycznym w Polsce. Może dlatego, że kilka lat go w
naszym kraju nie będzie? Tusk udzielił wywiadu „Financial Times”,
prestiżowemu brytyjskiemu dziennikowi.

Myślę, że zrealizowałem większą część swoich obietnic. [Ale] OK, ludzie
byli mną zmęczeni. Akceptuję to – przyznaje. – Jestem zmęczony sobą, jako
premierem. Opozycja była tak ostra.

Rudy się przyznał