Rudy "zboku"

Data: 2012-10-05 00:27:09
Autor: boukun
Rudy "zboku"
jeju (50.13.43.***) wczoraj, 13:17 Zgłoś nadużycie
Rudy "zboku" masz pozdrowienia, od rodzicow trzyletniego dzieciaczka,aresztowanego w ubieglym miesiacu w markiecie za kradziez,"chinskiej zupki" poniewaz bylo GLODNE!!!

eddi (94.75.114.***) wczoraj, 14:39 Zgłoś nadużycie
Marzy mi się aby jacyś chłopcy umieścili przy wlotówce do Gdańska napis: WITAMY W MIEŚCIE BEZPRAWIA, STOLICY TUSKOLANDII"

http://wpolityce.pl/wydarzenia/37669-czy-kazdy-moze-przybic-piatke-z-premierem-tusk-nie-ma-i-nie-mial-relacji-towarzyskich-czy-kolezenskich-z-sedzia-milewskim

boukun

Data: 2012-10-05 00:33:06
Autor: Andy Niwinski
Rudy "zboku"

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k4l2qd$h68$1mx1.internetia.pl...
[...]

Głodne dzieco, debilu, ukradło by wszystko, ale nie chińską zupkę.

Data: 2012-10-05 00:41:13
Autor: boukun
Rudy "zboku"

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4l2rg$rm0$1news01.versatel.de...

[...]

Sam jesteś debil, a co miało ukraść w TESCO?
Polskie, dobre było tylko w PRL-u...

Już nie ma nic polskiego...

boukun

Data: 2012-10-05 02:16:12
Autor: Andy Niwinski
Rudy "zboku"

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k4l3kp$ku2$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo twój tatuś mógł się w rzeźni nakraść do oporu?

Już nie ma nic polskiego...

boukun
To wypierdalaj z Polski, najlepiej na Madagaskar - bo z Niemiec to cię na kopach już wypierdolili...

Data: 2012-10-05 11:33:18
Autor: boukun
Rudy "zboku"

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4l8sr$1ab$1news01.versatel.de...

[...]

Sam wypierdoliłeś i nie masz tu nic do szukania tłuku...

boukun

Data: 2012-10-05 13:33:54
Autor: Andy Niwinski
Rudy "zboku"

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k4m9rl$tlu$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ja wyjechałem z własnej nieprzymuszonej woli. I z własnej nieprzymuszonej woli tu mieszkam i pracuję na swoim. Nikt mnie nie wyrzuca na zbity pysk jak ciebie, nie szczycę sie karierą jumacza i pedalskiego przydupasa tak jak ty to robisz. No i nie robię z siebie błazna w internecie prezentując IQ na poziomie kila boczku.

Data: 2012-10-05 16:10:17
Autor: boukun
Rudy "zboku"

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4mgjb$qo9$1news01.versatel.de...

[...]

Głupi prostak jesteś, najmniej mnie obchodzi jakiś anonim, co i komu obciągasz też mnie nie obchodzi, gdzie i ile jumasz, też mam w dupie, a żeś błazen to widać...

boukun

Data: 2012-10-05 17:43:22
Autor: Andy Niwinski
Rudy "zboku"

"boukun" <boukun@neostrada.pl>

Głupi prostak jesteś, najmniej mnie obchodzi jakiś anonim, co i komu obciągasz też mnie nie obchodzi, gdzie i ile jumasz, też mam w dupie, a żeś błazen to widać...

Boczuś, ty złodziejski pedale, nie może cię obchodzić, bo mnie to nie dotyczy. Ty jesteś spedalonym złodziejem, co go nawet debile niemcy na kopach wypierdolili. I siedzisz na ogonie w tej zaśmierdłej Swidnicy, żerując na krwawicy twojej biednej żony. Nierób, leń i popierdoleniec...

Data: 2012-10-05 17:54:36
Autor: boukun
Rudy "zboku"

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4mv78$1te$1news01.versatel.de...

"boukun" <boukun@neostrada.pl>

[...]

Jesteś nikim, jesteś pojeb i tyle twojego, co sobie anonimowo na grupie dyskusyjnej popyskujesz, znaczy takie zero... Musi, co by w realu najgorszy śmieć...

boukun

Rudy "zboku"