Ruletka.

Data: 2015-07-29 06:04:51
Autor: Michał Szatański
Ruletka.
 Potocznie uważa się chyba, że ruletka jest czysto przypadkową grą. Ostanio wygrałem free play na 888poker i pograłem trochę, nawet wygrywając, chociaż nie zawsze.  Może na komputerze w ruletkę gra się trochę inaczej, bo np. tam gdzie grałem jest dla gracza dostępna historia ostatnich 12 ( o ile się nie mylę ) liczb. Na tej podstawie można prowadzić analizę statystyczną gry i wnioskować co wyleci. Nakręca to ryzyko i trzeba pamiętać, że w najkrótszym okresie czasowym statystyka jest taka sama i można co najwyżej grać kilkakrotnie to samo zwiększając prawdopodobieństwo wygranej. Generalnie zabawa dość ciekawa.

Ruletka.