Ruletka, c. d. .

Data: 2015-10-22 14:18:51
Autor: Michał Szatański
Ruletka, c. d. .
 Męcząca ta ruletka, wymyśliłem, że nie ma sensu, chyba, że ktoś ma pieniądze do rozdania, ale jeśli tak to po co się pierniczyć w jakieś koła i kulki. Nie ma sensu, bo mając wystarczająco dużą kwotę pieniędzy wygrywasz zawsze na czysto ile chcesz, choć wygranie może potrwać, jak wyliczyłem, około (średnio) 2 godzin na 1 trafienie. W końcu numer zawsze wypadnie na w miarę porządnie zrobionym kole. Sam jak grałem trafiałem "zimne" numery lub pary w około 5 min. bazując na statystykach.

Data: 2015-10-23 08:45:44
Autor: zdumiony
Ruletka, c. d. .
W dniu 22.10.2015 o 23:18, Michał Szatański pisze:
[...]

W ruletkę ostatecznie zawsze przerywasz

Data: 2015-10-23 03:47:26
Autor: Michał Szatański
Ruletka, c. d. .
W dniu piątek, 23 października 2015 08:45:45 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
>   Męcząca ta ruletka, wymyśliłem, że nie ma sensu, chyba, że ktoś ma pieniądze do rozdania, ale jeśli tak to po co się pierniczyć w jakieś koła i kulki. Nie ma sensu, bo mając wystarczająco dużą kwotę pieniędzy wygrywasz zawsze na czysto ile chcesz, choć wygranie może potrwać, jak wyliczyłem, około (średnio) 2 godzin na 1 trafienie. W końcu numer zawsze wypadnie na w miarę porządnie zrobionym kole. Sam jak grałem trafiałem "zimne" numery lub pary w około 5 min. bazując na statystykach.

 Właśnie napisałem coś odwrotnego, odczep się z kłamstwem.

Data: 2015-10-23 13:22:16
Autor: Piotr Rezmer
Ruletka, c. d. .
W dniu 2015-10-23 o 08:45, zdumiony pisze:

W ruletkę ostatecznie zawsze przerywasz

Wygrasz jeśli za każdym nieudanym obstawieniem podwajasz stawkę. Tyle że takie zachowanie od razu spowoduje że zostaniesz grzecznie wyproszony i poinformowany że nie jesteś tam mile widziany.

Poza tym NTG

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-23 08:11:38
Autor: Michał Szatański
Ruletka, c. d. .
W dniu piątek, 23 października 2015 13:22:09 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
W dniu 2015-10-23 o 08:45, zdumiony pisze:

> W ruletkę ostatecznie zawsze przerywasz

Wygrasz jeśli za każdym nieudanym obstawieniem podwajasz stawkę.

 Zależy co obstawiasz, od płacenia, czyli od jakiej stawki opłaca ci się dalej grać. Np. obstawiając pojedynczy numer podwoić musisz po 35 razach, bo płacą 35:1 .

 Tyle że
takie zachowanie od razu spowoduje że zostaniesz grzecznie wyproszony i poinformowany że nie jesteś tam mile widziany.

 To powyżej to strategia wygrywająca chyba jedyna.

Poza tym NTG

-- pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar