Rumunia

Data: 2013-07-08 13:36:07
Autor: Franz
Rumunia
Hejjj!

Pod adres http://wfs.netii.net/Rumun13/Zajawka/Zajawka.html wrzuciłem fotki sygnalizujące najnowszy wypad, obejmujący góry Gutai, Maramuresului, Suhard, Rarau oraz kilka dodatkowych atrakcji w rodzaju: twierdza, monastyry i inne.

Tytułem eksperymentu fotki zamieściłem w bardzo dużej rozdzielczości. Na zwykłych monitorach trzeba je pomniejszyć - np. <ctrl> <minus> po IE. Jeśli będzie to niewygodne, będę się zastanawiał, co z tym fantem zrobić.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2013-07-08 13:43:35
Autor: J_K_K
Rumunia
W dniu 2013-07-08 13:36, Franz pisze:
[...]

Chyba trzeba się zastanowić ;)

http://error404.000webhost.com/?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-08 13:51:51
Autor: Franz
Rumunia
Użytkownik "J_K_K"
Chyba trzeba się zastanowić ;)

Dzięki za szybkie wykrycie byka. ;)
Miało być: http://wfs.netii.net/Rumun13/Zajawka/Zajawka.php

Data: 2013-07-08 16:43:49
Autor: J_K_K
Rumunia
W dniu 2013-07-08 13:51, Franz pisze:
Użytkownik "J_K_K"
Chyba trzeba się zastanowić ;)

Dzięki za szybkie wykrycie byka. ;)
Miało być: http://wfs.netii.net/Rumun13/Zajawka/Zajawka.php

Super :)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-08 14:12:38
Autor: Olin
Rumunia
Dnia Mon, 8 Jul 2013 13:36:07 +0200, Franz napisał(a):

Tytułem eksperymentu fotki zamieściłem w bardzo dużej rozdzielczości. Na zwykłych monitorach trzeba je pomniejszyć - np. <ctrl> <minus> po IE. Jeśli będzie to niewygodne, będę się zastanawiał, co z tym fantem zrobić.

Nie miałem żadnych problemów z rozdzielczością. Jak dla mnie może być nawet
większa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-07-08 14:31:42
Autor: bans
Rumunia
W dniu 2013-07-08 13:36, Franz pisze:

Tytułem eksperymentu fotki zamieściłem w bardzo dużej rozdzielczości. Na
zwykłych monitorach

"Zwykły monitor" to obecnie panoramiczne 22 cale, ze standardową rozdzielczością 1920x1080, więc zdjęcia wyświetlają się bez problemu :)

--
bans

Data: 2013-07-08 16:28:57
Autor: Franz
Rumunia
Użytkownik "bans"
"Zwykły monitor" to obecnie panoramiczne 22 cale, ze standardową rozdzielczością 1920x1080, więc zdjęcia wyświetlają się bez problemu :)

Z tego wynika, że zarówno ja, jak i moi najbliżsi znajomi mają niezwykłe monitory: 1366 x 768, ewentualnie 1024 x 768.
Niektórych już poinformowałem, że muszą zmniejszyć okno przeglądarki do 75% i jeszcze widok na pełny ekran, bo inaczej się tych zdjęć oglądać nie da...

Data: 2013-07-08 21:06:19
Autor: Tomasz Sójka
Rumunia
Dnia Mon, 8 Jul 2013 16:28:57 +0200, Franz napisał(a):

Użytkownik "bans"
[...]

Niestety zdecydowana większość komputerów przenośnych zestandaryzowała się
na to badziewne 1366x768. Cała reszta full wypas, a ekranik gorszy od
dobrego smartfona/tableta. Na tym się PRACOWAĆ nie da, a co dopiero oglądać
fotki :( Jak dla mnie to jest już nie wiem który dowód że Kopernik
geniuszem był.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-07-14 21:44:14
Autor: Titus Atomicus
Rumunia
In article <jeuns3j2umhw$.1bqlff82yypcg.dlg@40tude.net>,
 Tomasz Sójka <nobody@gmail.com> wrote:

> [...]

dobrego smartfona/tableta. Na tym się PRACOWAĆ nie da, a co dopiero oglądać
fotki :( Jak dla mnie to jest już nie wiem który dowód że Kopernik

Ja mam 1440x900
--
TA

Data: 2013-07-09 07:38:01
Autor: bans
Rumunia
W dniu 2013-07-08 16:28, Franz pisze:

Z tego wynika, że zarówno ja, jak i moi najbliżsi znajomi mają niezwykłe
monitory: 1366 x 768, ewentualnie 1024 x 768.

Aaa, "laptoki". Pfff ;)

--
bans

Rumunia